O edukaciji
Generacijama smo odgajani u ne-feedback okruženju, nešto u našoj kulturi nas ponekad zaustavlja kad trebamo izraziti mišljenje. Ako već kažemo nešto, kažemo ono što je dobro. Ono što percipiramo kao loše zadržimo za sebe. Ako se desi da se to “loše” iznova dešava, gomila se kroz vremenski period i na kraju izlazi u obliku eksplozije, na najmanje poželjan i često destruktivan način.
Feedback je ništa drugo nego najobičnija informacija koja nas obavještava o napretku. Prijevod na hrvatski izvrsno objašnjava stvar - povratna informacija.
Što ćete naučiti?
- Zašto uopće koristimo feedback
- Kako davati feedback
- Kako primati feedback
- Metode prikupljanja feedbacka
Sadržajne cjeline
- Što i zašto
- Davanje feedbacka
- Primanje feedbacka
- Osvrt na teoriju
- Metode prikupljanja feedbacka
- Feedback u stvarnom životu - kako, gdje i kada?
- Pitanja i odgovori
Ljudi uče bolje kada aktivno sudjeluju u obradi teme, što znači da ćete lakše doći do željenih ishoda učenja ukoliko aktivno parcipirate na radionici. Bit će dovoljno vremena i za diskusiju o Vašem iskustvu vezanom uz feedback.
Za pripremu bilo bi korisno razmisliti o situacijama u kojima Vam je trebao ili će Vam trebati feedback.
Ciljana publika
- Osobe koje u svojoj radnoj okolini nemaju uspostavljenu feedback kulturu
- Osobe koje u svom poslu često i direktno rade s ljudima
- Osobe koje žele poboljšati komunikacijske procese s drugima
- Osobe koje misle da pomoću kvalitetnog feedbacka mogu brže napredovati u poslovnom i privatnom životu