Radionica

FMCG Akademija

Kako uspješno upravljati, pregovarati i prodavati robe široke potrošnje (FMCG)?

  • Jasmina Marić Cvijetinović
Jasmina Marić Cvijetinović
FMCG Akademija

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji


Upravljanje prodajom robe široke potrošnje (engl. fast moving consumer goods, FMCG) obilježava robe brzog obrtaja, velike potražnje, te ograničenog roka trajanja.

Što ćete naučiti?

  • Kako upravljati, prodavati robe široke potrošnje trgovačkim lancima
  • Kako upravljati prodajnim kategorijama
  • Pozicioniranje i vidljivost
  • Potencijale rasta i razvoja prodaje
  • Kako pregovarati s trgovcima i drugim kanalima prodaje
  • Prodaja prema kanalima prodaje - taktike za povećanje prodaje i kupaca

Sadržajne cjeline

  1. Upravljanje prodajom trgovačkim lancima
  2. Kako uspješno prodavati robe široke potrošnje (FMCG)?
  3. Pregovaranje s trgovcima

Ciljana publika

  • Direktori poduzetnici
  • Key Account Manageri
  • Komercijalisti
  • Prodajni predstavnici
  • Svi uključeni u prodaju i pregovaranje, izlaganje


Edukatori

Jasmina Marić Cvijetinović
Jasmina Marić Cvijetinović
Konzultantica za nabavu, prodaju, maloprodaju i industriju

Poslovno iskustvo sam gradila u proizvođačkim, trgovačkim, distributerskim kompanijama, malim, srednjim, velikim tvrtkama, multinacionalnoj kompaniji. U prodaji sam prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača do direktora prodaje, izvoza. Stručne kompetencije u nabavi stjecala sam kroz upravljanje prodajno-logističkog centra, upravljanje opskrbnim lancem, skladišnim poslovanjem, te upravljanjem kategorijom/category management. Sudjelovala sam u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata.
Sudjelovala sam i na internacionalnim konferencijama kao autor i izlagač, te kao gost predavač raznih poslovnih tema.
Poslovno iskustvo sa domaćeg i međunarodnog tržišta pretočila sam u poslovne edukacije kroz Janus Global d.o.o. i Janus Global Poslovnu Akademiju, poslovne edukacije temeljene na poslovnom iskustvu.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?