Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Radionica

GDPR i marketing

Oduvijek vas zanima što sve jedna stranica mora imati da bude usklađena s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama?

Prijavite se na ovu jedinstvenu i praktičnu radionicu na kojoj ćete steći znanja koje pravne rizike treba imati na umu kod marketinških kampanja i kako samostalno provjeriti usklađenost web stranice i web shopa te izraditi Pravila privatnosti.

  • Marija Bošković Batarelo
Marija Bošković Batarelo
GDPR i marketing

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Ova jedinstvena i praktična edukacija na jednom mjestu objedinjuje tehnološke aspekte marketinške industrije i pravnu regulativu koja se odnosi na marketing i obradu osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama.

Predavačica s polaznicima prolazi kroz primjere iz prakse, objašnjava aktualne kazne i smjernice nadzornih tijela te daje praktične i konkretne savjete polaznicima.


Što ćete naučiti?

  • Temeljne pravne izvore u području marketinga i obrade osobnih podataka
  • Osnovne pravne rizike kod digitalnog marketinga
  • Kako provjeriti usklađenost internetske stranice
  • Kako izraditi Pravila privatnosti

Sadržajne cjeline

Edukacija se sastoji od objašnjenja temeljnih pojmova i pravnih izvora te radionice na kojoj polaznici sami rade na alatima koji mogu pregledati internetske stranice i izraditi Pravila privatnosti.

Na radionici se radi na primjerima s internetskih stranica polaznika te odgovara na konkretna pitanja polaznika.

  1. Relevantne odredbe o marketinškim aktivnostima iz Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)
  2. Relevantne odredbe iz Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o elektroničkim komunikacijama i Zakona o zaštiti potrošača
  3. Direktni marketing, prava ispitanika i privole
  4. CRM, promocije, nagradni natječaji i nagradne igre
  5. Profiliranja i potrošačke kartice, klubovi lojalnosti
  6. Internetske stranice i kolačići
  7. Uporaba umjetne inteligencije i chatbot-a
  8. Analiza legitimnog interesa i procjena učinka na zaštitu podataka
  9. Aktualne kazne i smjernice
  10. Izrada Pravila privatnosti
  11. Pitanja polaznika i primjeri iz prakse

Edukacija se održava preko Microsoft Teamsa.

Edukacija se snima u slučaju da svi polaznici pristanu na snimanje.

Pristup snimkama imaju osobe koje su platile kotizaciju.

Nakon edukacije, polaznici se mogu obratiti predavačici s pitanjima u vezi s temom edukacije.

Ciljana publika

  • Edukacija je namijenjena službenicima za zaštitu podataka, pravnicima i odvjetnicima koji ima za zadatak provjeriti usklađenost marketinških kampanja, web stranica i webshopova.
  • Edukaciju također mogu pohađati marketinški stručnjaci i rukovoditelji odjela marketinga koji odgovaraju za usklađenost marketinških kampanja i alata.
  • Poduzetnici mogu pohađati ovu edukaciju ako žele naučiti kako sami mogu uskladiti svoje internetske stranice s GDPR-om.


Edukatori

Marija Bošković Batarelo
Marija Bošković Batarelo
mag. iur

Marija Bošković Batarelo je osnivačica Parser compliance d.o.o. Diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te ima LL.M. diplomu sa Sveučilišta u Tilburgu, u Nizozemskoj, s područja prava i tehnologije gdje je 2015. godine, među prvima u svijetu, magistrirala je na temi Opće uredbe o zaštiti podataka (eng. General Data Protection Regulation, GDPR).

Položila je pravosudni ispit, završila tečaj za internog auditora ISO 27001 te tečajeve programiranja u Pythonu i digitalnog marketinga.

Kao pravnica, za pravnike, odvjetnike i compliance osobe osmišljava praktične i interaktivne edukacije te redovno piše stručne članke i sudjeluje na konferencijama na temu usklađenosti i etike novih tehnologija.

Kao poduzetnici, misija joj je poduzetnicima olakšati usklađenost poslovanja te smanjiti rizike usklađenosti.

Mentorica je za AI start-up poduzetnike u Bird inkubatoru, članica ICC Komisije za digitalnu ekonomiju, voditeljica Odbora za usklađenost Međunarodne mreže poslovnih žena te jedna od osnivača i dopredsjednica Hrvatske udruge za usklađenost poslovanja (Croatian Compliance Association).

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?