O edukaciji
Ova jedinstvena i praktična edukacija na jednom mjestu objedinjuje tehnološke aspekte marketinške industrije i pravnu regulativu koja se odnosi na marketing i obradu osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama.
Predavačica s polaznicima prolazi kroz primjere iz prakse, objašnjava aktualne kazne i smjernice nadzornih tijela te daje praktične i konkretne savjete polaznicima.
Što ćete naučiti?
- Temeljne pravne izvore u području marketinga i obrade osobnih podataka
- Osnovne pravne rizike kod digitalnog marketinga
- Kako provjeriti usklađenost internetske stranice
- Kako izraditi Pravila privatnosti
Sadržajne cjeline
Edukacija se sastoji od objašnjenja temeljnih pojmova i pravnih izvora te radionice na kojoj polaznici sami rade na alatima koji mogu pregledati internetske stranice i izraditi Pravila privatnosti.
Na radionici se radi na primjerima s internetskih stranica polaznika te odgovara na konkretna pitanja polaznika.
- Relevantne odredbe o marketinškim aktivnostima iz Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)
- Relevantne odredbe iz Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o elektroničkim komunikacijama i Zakona o zaštiti potrošača
- Direktni marketing, prava ispitanika i privole
- CRM, promocije, nagradni natječaji i nagradne igre
- Profiliranja i potrošačke kartice, klubovi lojalnosti
- Internetske stranice i kolačići
- Uporaba umjetne inteligencije i chatbot-a
- Analiza legitimnog interesa i procjena učinka na zaštitu podataka
- Aktualne kazne i smjernice
- Izrada Pravila privatnosti
- Pitanja polaznika i primjeri iz prakse
Edukacija se održava preko Microsoft Teamsa.
Edukacija se snima u slučaju da svi polaznici pristanu na snimanje.
Pristup snimkama imaju osobe koje su platile kotizaciju.
Nakon edukacije, polaznici se mogu obratiti predavačici s pitanjima u vezi s temom edukacije.
Ciljana publika
- Edukacija je namijenjena službenicima za zaštitu podataka, pravnicima i odvjetnicima koji ima za zadatak provjeriti usklađenost marketinških kampanja, web stranica i webshopova.
- Edukaciju također mogu pohađati marketinški stručnjaci i rukovoditelji odjela marketinga koji odgovaraju za usklađenost marketinških kampanja i alata.
- Poduzetnici mogu pohađati ovu edukaciju ako žele naučiti kako sami mogu uskladiti svoje internetske stranice s GDPR-om.