O edukaciji
Da li bi svoju edukaciju predstavili kao predavanje, radionicu, seminar, webinar, tečaj, program ili nešto treće? Da li bi svojoj edukaciji htjeli dodati pridjeve “praktična”, “interaktivna” ili "zabavna"?
Jedna od glavnih značajki andragogije, znanosti o podučavanju odraslih, kaže da ljudi (i mozak) bolje uče i pamte kada su aktivni i motivirani.
Pravo pitanje je stoga - kako ljude aktivirati i motivirati?
Igre imaju jednu bitnu karakteristiku - nevjerojatnom lakoćom aktiviraju i motiviraju ljude. Naravno, u pravom kontekstu!
Iz navedenog proizlazi da nam je zadatak - stvoriti igru koja će biti vezana uz temu edukacije i dovoljno zanimljiva ljudima da je žele igrati. A to je zadatak u kojem Vam pomažem na ovoj radionici - zajedno nalazimo kontekst u kojem Vi podučavate kroz igru!
Ne mora se raditi o jednoj velikoj igri, možda će bolje funkcionirati niz malih igara. Možda će bolje funkcionirati naziv “zadatak” a ne “igra”. Netko pak više voli rješavati “izazove” ili “probleme”? Neki su bolje motivirani kad se natječu, a neki kad surađuju, neki kad rade sami a neki kad su u grupi... Što je najučinkovitije za profil Vaših polaznika?
...
Ova radionica odvija se u formatu 1na1 u ukupnom trajanju od 2h. Tih 2h je podijeljeno na dva sastanka od 1h, s vremenskim razmakom od nekoliko dana.
Proces odvijanja radionice:
- Dobijate mali upitnik koji će vam skrenuti pažnju na detalje kojih možda niste bili svjesni, a čiji odgovori će meni dati više informacija o Vašim željama i potrebama.
- Nalazimo se (vrlo vjerojatno online) i detaljno razgovaramo o postojećoj situaciji, te razvijamo kontekst s mogućim rješenjima i alatima
- Dajemo si nekoliko dana da prespavamo, odmorimo, razmislimo i prizovemo kreativne i nekreativne ideje
- Diskutiramo o konkretnom rješenju i primjeni u praksi
Što ćete naučiti?
- kako analizirati potrebe polaznika i njihovog konteksta
- mogućnosti offline/online gejmifikacije
- nekoliko konkretnih alata spremnih za praktičnu primjenu u svojoj edukaciji
Sadržajne cjeline
- Definiranje ulaznih parametara - vaša tema, postojeća edukacija, profil polaznika, vrijeme i ostali resursi
- Definiranje izlaznih parametara - ishod edukacije
- Odabir područja gejmifikacije i alata, ovisno o željama, potrebama i mogućnostima
- Primjena rješenja u praksi - igranje setom ulaznih i izlaznih parametara za postizanje maksimalne učinkovitosti edukacije
Ciljana publika
- ZA: Edukatore koji žele drugačiji pristup u podučavanju
- ZA: Edukatore kojima je bitno da gradivo koje podučavaju ostane zapamćeno
- NIJE ZA: Edukatore koji već imaju visoko motivirane polaznike
Nisu potrebna predznanja o gejmifikaciji, za općeniti uvod preporučam pročitati članak https://www.kakomagazin.com/price/pravila-su-jednostavna
Želiš li da ova radionica bude zadatak, igra, izazov ili problem?