O edukaciji
Go2Market je sveobuhvatan edukacijski paket koji osim 4-satne edukacije uključuje i 3 individualna mentorska sata. U paketu se nalaze vrlo korisni materijali poput "Mape puta" koja je stvorena kako bi se polaznici prirodno vodili u procesu pripreme izlaska na tržište.
U sklopu programa, jasno je sažet cijeli proces izlaska na tržište tako da kroz korake idemo do cilja. Uz uključene strategije, tehnike, alate, materijale i individualne sate na kojima ćemo se baviti vama, složit ćemo formulu za vaš uspjeh.
A uspjeh je kada predstavite pravi proizvod ili uslugu - pravoj publici - s pravom porukom - u pravo vrijeme - na pravim kanalima.
Pozicionirajte se upravo onako kako to želite, slijedite vlastiti put i oblikujte budućnost na svoj način.
"The best way to predict future is to create it" Peter F. Drucker
Što ćete naučiti?
- Kakva treba biti poduzetnička ideja da bude dobra tržišna prilika
- Što je brand strategija i kako brendiramo
- Što je marketing strategija, što su taktike i kako ih koristimo
- Izrada plana za izlazak na tržište
Sadržajne cjeline
Izlazak na tržište stvarno ne mora izgledati poput zamršenog labirinta!
Ovim programom osiguravate i vođenje i strukturu.
EDUKACIJA - 4 SATA
Cilj edukacije je opremiti poduzetnike informacijama za uspješan izlazak na tržište.
INDIVIDUALNI SATI - 3 SATA
U sklopu individualno vođenih sati, poduzetnici će kreirati svoju jedinstvenu strategiju koja će zaokružiti sve što smo na edukaciji naučili.
- IZGRADNJA GLAVNOG STRATEŠKOG PLANA - osigurajmo pravu kombinaciju svih bitnih elemenata kako bi osigurali uspjeh na tržištu
- IZGRADNJA BRAND STRATEGIJE - radimo nacrt koji daje smjernice za sve daljnje komunikacijske aktivnosti
- MARKETING STRATEGIJA - razjasnimo kako privući i zadržati kupce kroz stvaranje i isporuku vrijednosti te kroz komunikaciju
- INDIVIDUALNI SATI - radimo na vašoj Go2Market strategiji
Zapamtite:
Kuća se brzo sruši - ako je građena bez nacrta i temelja.
Most ne vodi nikamo - bez ceste.
Sjeme neće proklijati – bez vode.
U šumi se lako izgubiš - bez kompasa.
Ideja neće zaživjeti - bez plana i strategije.
Tržišni uspjeh nije moguć - bez znanja i upornosti.
Posao neće napredovati - bez jasne vizije i ciljeva.
Zato, opremite se znanjem i samo pametno naprijed!
Ciljana publika
- Poduzetnici početnici koje tek kreću u poslovne vode i žele smisleno izaći na tržište
- Poduzetnici koje planiraju izaći na tržište s nečim novim i žele kvalitetno posložiti sve elemente prije izlaska
- Poduzetnici koji se osjećaju da stoje na mjestu jer im tržište izgleda jako komplicirano
- Poduzetnici koji osjećaju da mogu bolje biti prisutni ili predstavljeni na tržištu te žele steći dodatna znanja i tehnike za razvoj poslovanja