Program

Go-To-Market - od ideje do uspješnog tržišnog plasmana



Želite li stvoriti prepoznatljivost na tržištu kroz brand te dobar tržišni plasman?

Cilj ovog programa: pomoći vam da posložite svoje poslovanje prije izlaska na tržište kako biste mogli ostvariti vaš puni tržišni potencijal.

Na tom putu pružit ću vam sveobuhvatnu podršku kroz informacije, alate, tehnike i uvide koji su potrebni za ostvarivanje tržišnog uspjeha.

I tako korak po korak putujemo prema ostvarenju vaših potencijala.


  • Lidija Supek Koršoš
Lidija Supek Koršoš
Go-To-Market - od ideje do uspješnog tržišnog plasmana

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Go2Market je sveobuhvatan edukacijski paket koji osim 4-satne edukacije uključuje i 3 individualna mentorska sata. U paketu se nalaze vrlo korisni materijali poput "Mape puta" koja je stvorena kako bi se polaznici prirodno vodili u procesu pripreme izlaska na tržište.

U sklopu programa, jasno je sažet cijeli proces izlaska na tržište tako da kroz korake idemo do cilja. Uz uključene strategije, tehnike, alate, materijale i individualne sate na kojima ćemo se baviti vama, složit ćemo formulu za vaš uspjeh.

A uspjeh je kada predstavite pravi proizvod ili uslugu - pravoj publici - s pravom porukom - u pravo vrijeme - na pravim kanalima.

Pozicionirajte se upravo onako kako to želite, slijedite vlastiti put i oblikujte budućnost na svoj način.

"The best way to predict future is to create it" Peter F. Drucker

Što ćete naučiti?

  • Kakva treba biti poduzetnička ideja da bude dobra tržišna prilika
  • Što je brand strategija i kako brendiramo
  • Što je marketing strategija, što su taktike i kako ih koristimo
  • Izrada plana za izlazak na tržište

Sadržajne cjeline

Izlazak na tržište stvarno ne mora izgledati poput zamršenog labirinta!

Ovim programom osiguravate i vođenje i strukturu.

EDUKACIJA - 4 SATA
Cilj edukacije je opremiti poduzetnike informacijama za uspješan izlazak na tržište.

INDIVIDUALNI SATI - 3 SATA
U sklopu individualno vođenih sati, poduzetnici će kreirati svoju jedinstvenu strategiju koja će zaokružiti sve što smo na edukaciji naučili.

  1. IZGRADNJA GLAVNOG STRATEŠKOG PLANA - osigurajmo pravu kombinaciju svih bitnih elemenata kako bi osigurali uspjeh na tržištu
  2. IZGRADNJA BRAND STRATEGIJE - radimo nacrt koji daje smjernice za sve daljnje komunikacijske aktivnosti
  3. MARKETING STRATEGIJA - razjasnimo kako privući i zadržati kupce kroz stvaranje i isporuku vrijednosti te kroz komunikaciju
  4. INDIVIDUALNI SATI - radimo na vašoj Go2Market strategiji


Zapamtite:

Kuća se brzo sruši - ako je građena bez nacrta i temelja.
Most ne vodi nikamo - bez ceste.

Sjeme neće proklijati – bez vode.
U šumi se lako izgubiš - bez kompasa.

Ideja neće zaživjeti - bez plana i strategije.
Tržišni uspjeh nije moguć - bez znanja i upornosti.

Posao neće napredovati - bez jasne vizije i ciljeva.

Zato, opremite se znanjem i samo pametno naprijed!

Ciljana publika

  • Poduzetnici početnici koje tek kreću u poslovne vode i žele smisleno izaći na tržište
  • Poduzetnici koje planiraju izaći na tržište s nečim novim i žele kvalitetno posložiti sve elemente prije izlaska
  • Poduzetnici koji se osjećaju da stoje na mjestu jer im tržište izgleda jako komplicirano
  • Poduzetnici koji osjećaju da mogu bolje biti prisutni ili predstavljeni na tržištu te žele steći dodatna znanja i tehnike za razvoj poslovanja


Edukatori

Lidija Supek Koršoš
Lidija Supek Koršoš
Poslovni savjetnik, mentor i edukator

Svako poduzeće ima svoj jedinstveni potencijal, a moj je zadatak pomoći vam da ga ostvarite.

Ja sam Lidija Supek Koršoš, poslovni savjetnik s 20+ godina iskustva u strateškom planiranju marketinga, komunikacija i razvoja brenda. Moja karijera započela je 90tih godina na Radiju 101 gdje sam kroz razne projekte doprinosila razvoju imiđa i lojajnosti slušatelja. Svoj poslovni put nastavila sam u marketinškoj agenciji, a potom sam dobila priliku voditi marketing i razvijati poslovanje jednog domaćeg poduzeća u segmentu auto industrije.

Posebno sam ponosna na 15 godina provedenih u Volvo Grupi gdje sam kao direktorica marketinga i komunikacija vodila dva branda Volvo i Renault Trucks - u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH. Ta pozicija pružila mi je vrlo dobre uvide u principe podizanja brandova na različitim tržištima te na razvoj poslovanja u našoj regiji.

2021. odlučila sam svoju stručnost staviti u službu drugih, preuzimajući ulogu poslovnog savjetnika s ciljem pružanja podrške vlasnicima poduzeća kako bi unaprijedili i dosegli puni potencijal. Moja misija je pružiti poduzetnicima podršku u postavljanju čvrstih temelja za tržišni uspjeh kroz vodstvo, strateške uvide i konkretne alate.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?