O edukaciji
- Google Ads je jedan od najučinkovitijih oblika oglašavanja web trgovine zahvaljući brojnim formatima oglasa i opcijama ciljanja potencijalnih kupaca;
- Istovremeno veliki broj tvrtki nije sigurno kako do kraja iskoristiti potencijal koji Google Ads kao sustav nudi s ciljem povećanja online prodaje i povrata ulaganja;
- Tijekom ove trosatne interaktivne edukacije naučiti ćete kako maksimizirati efekt vaših Google kampanja uz brojne praktične primjere i korisne trikove iz prakse koje nećete pronaći nigdje drugdje.
Što ćete naučiti?
- Kako istražiti tržište i potražnju za proizvodima uz pomoć Google alata
- Kako pripremiti web trgovinu za oglašavanje
- Kako definirati ciljeve, KPI-eve i budžet za Google Ads oglašavanje
- Kako odabrati odgovarajuću vrstu Google Ads kampanje
- Kako izraditi Google Ads račun i odabrati postavke naplate
- Kako postaviti praćenje konverzija
- Kako izraditi svoju prvu kampanju
- Kako mjeriti uspješnost pomoću Google Analyticsa
Sadržajne cjeline
- Google Ads oglašavanje za web trgovine - uvod i ključni trendovi
- Analiza tržišta i potražnje - Google Keyword Planner
- Definiranje ciljeva oglašavanja, KPI-eva i trajanja kampanje
- Definiranje ciljne skupine kupaca
- Definiranje budžeta
- Analiza i priprema web stranice za potrebe oglašavanja
- Suradnja sa agencijom
- Izrada Google Ads računa i konfiguracija osnovnih postavki
- Postavljanje praćenja konverzija
- Izrada kampanje na pretraživačkoj mreži (Search)
- Izrada kampanje na prikazivačkoj mreži (Display)
- Izrada video kampanje (YouTube)
- Izrada remarketing kampanje
- Vođenje kampanja, optimizacija i izrada izvještaja
Od polaznika se očekuje poznavanje pojmova kao što su: CTR, CPC, ROI i sl.
Tijekom edukacije predviđeno je vrijeme i za kraću analizu web trgovina polaznika.
Ciljana publika
- Poduzetnici početnici koji žele pokrenuti web trgovinu
- Vlasnici web trgovina koji žele započeti sa Google Ads oglašavanjem
- Vlasnici web trgovina koji koriste Google Ads, ali nisu zadovoljni sa rezultatima
- Voditelji marketinga i djelatnici u odjelu marketinga web trgovine