Predavanje

Google Ads oglašavanje za web trgovine

Planirate pokrenuti web trgovinu i zanima vas kako povećati prodaju uz pomoć Google Ads oglašavanja? Imate web trgovinu i koristite Google Ads, ali niste zadovoljni rezultatima? Tada je ovo prava edukacija za vas!

  • Vice Božić
Vice Božić
Google Ads oglašavanje za web trgovine

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

  • Google Ads je jedan od najučinkovitijih oblika oglašavanja web trgovine zahvaljući brojnim formatima oglasa i opcijama ciljanja potencijalnih kupaca;
  • Istovremeno veliki broj tvrtki nije sigurno kako do kraja iskoristiti potencijal koji Google Ads kao sustav nudi s ciljem povećanja online prodaje i povrata ulaganja;
  • Tijekom ove trosatne interaktivne edukacije naučiti ćete kako maksimizirati efekt vaših Google kampanja uz brojne praktične primjere i korisne trikove iz prakse koje nećete pronaći nigdje drugdje.

Što ćete naučiti?

  • Kako istražiti tržište i potražnju za proizvodima uz pomoć Google alata
  • Kako pripremiti web trgovinu za oglašavanje
  • Kako definirati ciljeve, KPI-eve i budžet za Google Ads oglašavanje
  • Kako odabrati odgovarajuću vrstu Google Ads kampanje
  • Kako izraditi Google Ads račun i odabrati postavke naplate
  • Kako postaviti praćenje konverzija
  • Kako izraditi svoju prvu kampanju
  • Kako mjeriti uspješnost pomoću Google Analyticsa

Sadržajne cjeline

  1. Google Ads oglašavanje za web trgovine - uvod i ključni trendovi
  2. Analiza tržišta i potražnje - Google Keyword Planner
  3. Definiranje ciljeva oglašavanja, KPI-eva i trajanja kampanje
  4. Definiranje ciljne skupine kupaca
  5. Definiranje budžeta
  6. Analiza i priprema web stranice za potrebe oglašavanja
  7. Suradnja sa agencijom
  8. Izrada Google Ads računa i konfiguracija osnovnih postavki
  9. Postavljanje praćenja konverzija
  10. Izrada kampanje na pretraživačkoj mreži (Search)
  11. Izrada kampanje na prikazivačkoj mreži (Display)
  12. Izrada video kampanje (YouTube)
  13. Izrada remarketing kampanje
  14. Vođenje kampanja, optimizacija i izrada izvještaja

Od polaznika se očekuje poznavanje pojmova kao što su: CTR, CPC, ROI i sl.
Tijekom edukacije predviđeno je vrijeme i za kraću analizu web trgovina polaznika.

Ciljana publika

  • Poduzetnici početnici koji žele pokrenuti web trgovinu
  • Vlasnici web trgovina koji žele započeti sa Google Ads oglašavanjem
  • Vlasnici web trgovina koji koriste Google Ads, ali nisu zadovoljni sa rezultatima
  • Voditelji marketinga i djelatnici u odjelu marketinga web trgovine


Edukatori

Vice Božić
Vice Božić
Savjetnik i edukator za Google Ads oglašavanje

Vice je certificirani stručnjak za Google Ads i Google Analytics te jedan od vodećih regionalnih stručnjaka za digitalni marketing sa 20 godina iskustva u industriji. Osnivač je i direktor digitalne agencije GOADS među čije klijente se ubrajaju Schneider Electric, Syngenta, HP, Agrivi, Agency04, Poliklinika Milojević, Culmena i mnogi drugi. Prije pokretanja vlastite agencije vodio je digitalni marketing Vipneta (današnji A1), čemu je prethodilo 10 godina iskustva rada u najvećim kreativnim i medijskim agencijama u Zagrebu. Osim vođenja agencije, svoje znanje i iskustvo voli dijeliti na poslovnim učilištima, fakultetima i regionalnim konferencijama na kojima je redovito ocijenjivan kao jedan od najboljih predavača. Diplomirao je marketing, društvene medije i odnose s javnošću na DOBA Fakultetu.

GoAds d.o.o. logo

GoAds d.o.o.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?