O edukaciji
Čuli ste za HubSpot, imate HubSpot ili pak razmišljate podići si poslovanje na viši nivo?
HubSpot CRM je trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima. No kao i većina drugih alata, ako ga ne koristite svaki dan, brzo ćete odustati od njega. Na samom početku postoji bojazan otkuda početi?
Ova 1-na-1 radionica omogućit će da:
- shvatite koji su podaci o kontaktu, tvrtki i prodajnom ciklusu bitni za uspješan dogovor posla
- olakšate si pretragu kontakata
- grupirate zadatke i aktivnosti prema zadatim kriterijima
- naučite koristiti marketing alate poput marketing maila, prodajne stranice i obrazaca
- naučite koristiti prodajne alate kao što su vođenje dealova, automatizacija dogovorenih sastanaka ili slanje predpripremljenih mailova 1-na-1
- pratite analitiku i izvještaje aktivnosti kupaca i vašeg tima
Počnite koristiti HubSpot CRM uz stručno vodstvo
Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.
Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.
Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).
Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku video snimke i priručnika, kao i jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.
Što ćete naučiti?
- Proći ćete osnove rada HubSpota
- Povezat ćete svoj radni mail s HubSpotom
- Uvest ćete listu kontakata i onih koji će to postati
- Rasporedit ćete kontakte prema kategorijama i atributima koji su vam potrebni u radu
- integrirat ćete u svoj web preglednik HubSpotov priključak
- Kako rasporediti kontakte prema kriterijima vašeg poslovnog ciklusa
- Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
- Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale
- Organiziranje sadržaja za marketing i prodaju
- Izrada predložaka koje često koristite u korespodenciji
- Kreiranje marketinških alata - marketing mail i prodajna stranica
- Kreiranje prodajnih alata - faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
- Kreiranje alata korisničke podrške - zajednički inbox i chat-bot
Sadržajne cjeline
Za ovu radionicu je potrebno odraditi registraciju na HubSpot. Upute i poveznice dobit ćete u mailu prije početka radionice. Potrebno vrijeme za registraciju je oko 10 minuta.
Radionica je podijeljena u 3 modula, odrađuju se po 1 u svakom terminu.
- Modul 1: Kontakt i njegovi detalji - uvodno objašnjavanje kako HubSpot klasificira prikupljene podatke
- Modul 1: Uvidi u ponašanje kontakta - kako HubSpot prati i bilježi aktivnosti koje se odvijaju na vašim digitalnim kanalima
- Modul 1: Integracija emaila sa HubSpotom - podešavanje sučelja i vašeg radnog maila
- Modul 1: Integracija Sales extensions - za korisnike Google Chromea izuzetno koristan alat koji pomaže u prodaji
- Modul 1: Integracija drugih alata - web stranica i Facebook Messenger - sve se može koristiti kao izvor korisnih informacija
- Modul 1: Priprema liste kontakta za uvoz u HubSpot - koristit ćemo malo Excela ili Google Sheetsa da bismo uredili podatke koje trebamo uvesti u HubSpot
- Modul 1: Uvoz liste u HubSpot - najvažniji i najsloženiji dio u uvođenju HubSpota u vašu tvrtku
- Modul 2: Atributi (properties) prema HubSpotovim postavkama - podaci tvrtke, osobe te prodajnih aktivnosti
- Modul 2: Customizirani atributi - podaci koji nisu u prvom planu ali trebaju biti nadohvat ruke
- Modul 2: Kako i gdje koristiti atribute - iskoristit ćemo postojeće podatke da kontakt provodimo kroz odjele tvrtke i kroz prodajni ciklus
- Modul 2: Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca - kako i otkuda nam stiže novi interesent bilježe ulazni obrasci
- Modul 2: Korištenje aktivne i pasivne liste kontakata - temelj ažuriranja i organiziranja kontakata za poduzimanje marketinških i prodajnih koraka
- Modul 2: Filtriranje preglednika - olakšat ćemo rad unutar radnog zaslona i pretrage kontakata po zadanim uvjetima
- Modul 3: Izrada prodajne stranice - prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba "zagrijana" za vašu ponudu
- Modul 3: Izrada marketing mailova - kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
- Modul 3: Postavljanje prodajnog cilkusa - definirati ćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik - od stranca do klijenta
- Modul 3: Izrada predložaka za prodajni tim - korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
- Modul 3: Kreiranje sustava korisničke podrške - kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na temelju često postavljenih pitanja
- Modul 3: Postavljanje chat bota - mali alat vrijedan svake pažnje uhvaćene na vašim digitalnim kanalima
Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta.
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
- Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
- Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.
Za ovu radionicu je potrebno odraditi registraciju na HubSpot. Upute i poveznicu na registraciju ćete dobiti mailom prije početka radionice. Predviđeno vrijeme za registraciju je oko 10 minuta.