1 na 1 radionica

Upogonite HubSpot CRM i izvucite najbolje iz njega

Objedinite sve kontakte i bitne podatke o njima na jedno mjesto koje vam je nadohvat ruke u bilo koje vrijeme s bilo kojeg uređaja. Zatim iskoristite ih tako da mu nikad ništa ne prodajete, već se sam odlučuje za vas. HubSpotu alati koje ćete naučiti koristiti promijenit će vaš biznis na bolje.

  • Nenad Kostić
Nenad Kostić
Upogonite HubSpot CRM i izvucite najbolje iz njega

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Čuli ste za HubSpot, imate HubSpot ili pak razmišljate podići si poslovanje na viši nivo?

HubSpot CRM je trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima. No kao i većina drugih alata, ako ga ne koristite svaki dan, brzo ćete odustati od njega. Na samom početku postoji bojazan otkuda početi?

Ova 1-na-1 radionica omogućit će da:

  • shvatite koji su podaci o kontaktu, tvrtki i prodajnom ciklusu bitni za uspješan dogovor posla
  • olakšate si pretragu kontakata
  • grupirate zadatke i aktivnosti prema zadatim kriterijima
  • naučite koristiti marketing alate poput marketing maila, prodajne stranice i obrazaca
  • naučite koristiti prodajne alate kao što su vođenje dealova, automatizacija dogovorenih sastanaka ili slanje predpripremljenih mailova 1-na-1
  • pratite analitiku i izvještaje aktivnosti kupaca i vašeg tima

Počnite koristiti HubSpot CRM uz stručno vodstvo

Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.

Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.

Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).

Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku video snimke i priručnika, kao i jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.


Što ćete naučiti?

  • Proći ćete osnove rada HubSpota
  • Povezat ćete svoj radni mail s HubSpotom
  • Uvest ćete listu kontakata i onih koji će to postati
  • Rasporedit ćete kontakte prema kategorijama i atributima koji su vam potrebni u radu
  • integrirat ćete u svoj web preglednik HubSpotov priključak
  • Kako rasporediti kontakte prema kriterijima vašeg poslovnog ciklusa
  • Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
  • Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale
  • Organiziranje sadržaja za marketing i prodaju
  • Izrada predložaka koje često koristite u korespodenciji
  • Kreiranje marketinških alata - marketing mail i prodajna stranica
  • Kreiranje prodajnih alata - faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
  • Kreiranje alata korisničke podrške - zajednički inbox i chat-bot

Sadržajne cjeline

Za ovu radionicu je potrebno odraditi registraciju na HubSpot. Upute i poveznice dobit ćete u mailu prije početka radionice. Potrebno vrijeme za registraciju je oko 10 minuta.
Radionica je podijeljena u 3 modula, odrađuju se po 1 u svakom terminu.

  1. Modul 1: Kontakt i njegovi detalji - uvodno objašnjavanje kako HubSpot klasificira prikupljene podatke
  2. Modul 1: Uvidi u ponašanje kontakta - kako HubSpot prati i bilježi aktivnosti koje se odvijaju na vašim digitalnim kanalima
  3. Modul 1: Integracija emaila sa HubSpotom - podešavanje sučelja i vašeg radnog maila
  4. Modul 1: Integracija Sales extensions - za korisnike Google Chromea izuzetno koristan alat koji pomaže u prodaji
  5. Modul 1: Integracija drugih alata - web stranica i Facebook Messenger - sve se može koristiti kao izvor korisnih informacija
  6. Modul 1: Priprema liste kontakta za uvoz u HubSpot - koristit ćemo malo Excela ili Google Sheetsa da bismo uredili podatke koje trebamo uvesti u HubSpot
  7. Modul 1: Uvoz liste u HubSpot - najvažniji i najsloženiji dio u uvođenju HubSpota u vašu tvrtku
  8. Modul 2: Atributi (properties) prema HubSpotovim postavkama - podaci tvrtke, osobe te prodajnih aktivnosti
  9. Modul 2: Customizirani atributi - podaci koji nisu u prvom planu ali trebaju biti nadohvat ruke
  10. Modul 2: Kako i gdje koristiti atribute - iskoristit ćemo postojeće podatke da kontakt provodimo kroz odjele tvrtke i kroz prodajni ciklus
  11. Modul 2: Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca - kako i otkuda nam stiže novi interesent bilježe ulazni obrasci
  12. Modul 2: Korištenje aktivne i pasivne liste kontakata - temelj ažuriranja i organiziranja kontakata za poduzimanje marketinških i prodajnih koraka
  13. Modul 2: Filtriranje preglednika - olakšat ćemo rad unutar radnog zaslona i pretrage kontakata po zadanim uvjetima
  14. Modul 3: Izrada prodajne stranice - prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba "zagrijana" za vašu ponudu
  15. Modul 3: Izrada marketing mailova - kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
  16. Modul 3: Postavljanje prodajnog cilkusa - definirati ćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik - od stranca do klijenta
  17. Modul 3: Izrada predložaka za prodajni tim - korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
  18. Modul 3: Kreiranje sustava korisničke podrške - kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na temelju često postavljenih pitanja
  19. Modul 3: Postavljanje chat bota - mali alat vrijedan svake pažnje uhvaćene na vašim digitalnim kanalima

Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta.

Ciljana publika

  • Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
  • Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
  • Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.

Za ovu radionicu je potrebno odraditi registraciju na HubSpot. Upute i poveznicu na registraciju ćete dobiti mailom prije početka radionice. Predviđeno vrijeme za registraciju je oko 10 minuta.

Edukatori

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator

Nenad Kostić diplomirani je grafički inženjer koji je imao prilike kroz obiteljski biznis osjetiti pravu veličinu te plemenite struke. Od djetinjstva je stajao za tiskarskim strojem, dok ga je, za vrijeme studiranja, zamijenio pripremnim procesima i računalom. Njegovo ime će se prije pročitati u impresumima knjiga i časopisa, nego da se o njemu priča. Do sada. Ostavljanjem grafičke karijere za sobom, Nenad pokreće Bones.hr. Okreće se pomaganju mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške. Uz savjetovanje koji model HubSpot najviše odgovara poduzetnicima, Nenad nudi i educiranje korisnika kao i tehničku podršku sustava. Koncept usluga partnerskog je tipa, pa ćete u Nenadu prepoznati stalnog suradnika i kolegu koji, zahvaljujući poznavanju vašeg poslovnog modela, donosi kvalitetna i brza rješenja u optimalnom radu s HubSpotom.

Bones, vl. Nenad Kostić logo

Bones, vl. Nenad Kostić

Bones je obrt za digitalni marketing. Pored edukacija i prodajnog konzaltinga, Bones vrši usluge u oblikovanju, pripremi i izradi vaše digitalne i tiskane promocije. Trebate li jasno definirane predloške kako bi vaša tvrtka imala prepoznatljivost na tržištu, dogovorite besplatni 20 minutni video sastanak gdje ćemo popričati o vašem problemu i ciljevima: https://info.bones.hr/meetings/nenad5

Recenzije

5,0

2

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Višnja Željeznjak

Edukacija je savršen pratitelj uz projekt implementacije HubSpot CRM-a: tko god misli da može sam, garantiram da će s ovom edukacijom moći brže, i s manje lutanja. Dodatno, ako vam se ne da istraživati sve začkoljice HubSpota i želite vidjeti ispod haube kako HubSpot funkcionira, dobro je upisati sva tri modula i proći to s Nenadom i dobiti odgovore na sva pitanja. Moja preporuka!

Natali Vlačić