O edukaciji
Volite HubSpot ali sumnjate da koristite sve njegove mogućnosti?
Na pravom ste mjestu, jer ćete HubSpot - trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima - dubinski upoznati i na pravilan način koristiti.
Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.
Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.
Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).
Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku prezentacije i snimke, kao i sa jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.
Što ćete naučiti?
- Kako rasporediti kontakte prema kriterijima vašeg poslovnog ciklusa
- Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
- Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale
Sadržajne cjeline
Kako bi se radionica što kvalitetnije održala, poželjno je upoznati se s materijalom koji ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka. Oni će biti informativnog karaktera, ali će i sadržavati kratke i jednostavne predzadatke koje očekujem da ispunite.
- Atributi (properties) prema HubSpotovim postavkama - podaci tvrtke, osobe te prodajnih aktivnosti
- Customizirani atributi - podaci koji nisu u prvom planu ali trebaju biti nadohvat ruke
- Pauza 15 minuta
- Kako i gdje koristiti atribute - iskoristit ćemo postojeće podatke da kontakt provodimo kroz odjele tvrtke i kroz prodajni ciklus
- Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca - kako i otkuda nam stiže novi interesent bilježe ulazni obrasci
- Kreiranje prodajnog ciklusa - sve aktivnosti kroz koje kontakt prolazi postavljamo se na jedno mjesto - pred vas
- Pauza 15 minuta
- Korištenje aktivne i pasivne liste kontakata - temelj ažuriranja i organiziranja kontakata za poduzimanje marketinških i prodajnih koraka
- Filtriranje preglednika - olakšat ćemo rad unutar radnog zaslona i pretrage kontakata po zadanim uvjetima
Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Radionica će sadržavati dvije pauze od 15 minuta.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta. Ovdje radim s vama specifično na vašem primjeru.
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
- Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
- Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.
Za ovu radionicu je potrebno odraditi predzadatke koje ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka radionice.
Zadaci su:
- registracija na HubSpot
- provedena integracija HubSpota s vašim digitalnim kanalima
- osnovno predznanje uvoza kontakata u HubSpot
- checkiranje odrađenog zadatka u tablici koju vodim kroz radionicu