O edukaciji
Želite si podići poslovanje na viši nivo, a imate HubSpot i upoznati ste s njegovim radom?
Na pravom ste mjestu, jer ćete naučiti i zavoljeti još više skrivenih trikova i caka koje vam nudi HubSpot - trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima.
Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.
Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.
Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).
Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku brošure i snimke, kao i jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.
Što ćete naučiti?
- Organiziranje sadržaja za marketing i prodaju
- Organiziranje baze znanja za korisničku podršku
- Izrada predložaka koje često koristite u korespodenciji
- Kreiranje marketinških alata - marketing mail i prodajna stranica
- Kreiranje prodajnih alata - faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
- Kreiranje alata korisničke podrške - zajednički inbox i chat-bot
Sadržajne cjeline
Kako bi se radionica što kvalitetnije održala, poželjno je upoznati se s materijalom koji ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka. Oni će biti informativnog karaktera, ali će i sadržavati kratke i jednostavne predzadatke koje očekujem da ispunite.
- Izrada prodajne stranice - prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba "zagrijana" za vašu ponudu
- Izrada marketing mailova - kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
- Pauza 15 minuta
- Postavljanje prodajnog cilkusa - definirati ćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik - od stranca do klijenta
- Izrada predložaka za prodajni tim - korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
- Praćenje korištenja dokumenata - imate katalog u digitalnom izdanju i znate kome je došao u ruke
- Pauza 15 minuta
- Postavljanje chat bota - mali alat vrijedan svake pažnje uhvaćene na vašim digitalnim kanalima
- Kreiranje sustava korisničke podrške - kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na temelju često postavljenih pitanja
Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Radionica će sadržavati dvije pauze od 15 minuta.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta. Ovdje radim s vama specifično na vašem primjeru.
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
- Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
- Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.
Za ovu radionicu je potrebno odraditi predzadatke koje ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka radionice.
Zadaci su:
- registracija na HubSpot
- provedena integracija HubSpota s vašim digitalnim kanalima
- osnovno predznanje uvoza kontakata u HubSpot
- osnovno znanje o marketingu i prodaji
- checkiranje odrađenog zadatka u tablici koju vodim kroz radionicu