O edukaciji
Vježbat ćemo do vidljive promjene
Fokus edukacije je na vježbanju u praksi, autorefleksiji i implementaciji vještina u svakodnevnom životu. Vrijeme uloženo u ovu edukaciju je većim dijelom posvećeno isprobavanju znanja u praksi i ponavljanje do usvajanja ponašanja.
Svaka od 7 jednosatnih online radionica je fokusirana na jednu promjenu, tj. jednu malu, ali efektnu porciju znanja koja se može usvojiti i vježbati u praksi. Polazniku sa daje prilika da sam promatra i prepozna što se događa kad naučeno primjeni u svom svakodnevnom okruženju.
Prva uvodna radionica je posvećena upoznavanju s načinom rada i ciljevima cijele serije.
Razumjet ćete kako mozak funkcionira i zašto se fokusiramo na točno određenu promjenu
Radionice sadrže povezivanje znanstvenih istraživanja sa svakodnevnim životom, tako da se bolje razumije neurološko i psihološko djelovanje promjene. Pojašnjavaju se osnovni mehanizmi koji upravljaju našim reakcijama na okolinu i pomaže u boljem razumijevanju važnosti pojedinih oblika ponašanja. Za skeptike je važno da znaju da odabir tema nije slučajan i nema za cilj samo da budemo ljubazni prema drugim ljudima, nego svojim ponašanjem postignemo konkretne korisne pomake.
Za one koji žele više i dublje u teoretskom dijelu, preporučuje se odgovarajuća literatura.
Prije većine radionica su na raspolaganju kratki materijali za čitanje, za uvod u tematiku.
Kombinirat ćemo različite načina učenja da bi potakli ostvarenje promjena u praksi
Ukupni learning mix se sastoji od čitanja kratkih materijala, sudjelovanja u jednosatnim radionicama (predavanja + vježbanje i diskusije), isprobavanja promjena u stvarnom životu, pisanja osvrta na iskustvo primjene i podrška edukatora u punom korištenju procesa autorefleksije kao učvršćivača naučenog . Dva tjedna pauze između dvije radionice su predviđene za isprobavanje naučenog u stvarnom životu i stjecanje prakse, a pisani osvrti na ta iskustva su obavezan element edukacije i ključan element procesa učenja .
Na ovaj način polaznici, uz minimalno investirano vrijeme postižu maksimum učenja i vidljivih poboljšanja ponašanja u praksi.
Naučit ćete voditi razgovor na novi način i time ćete:
😊 Dobiti više relevantnijih inputa iz razgovora (veći i istinitiji information pool) kao podloga za bolje donošenje odluka
😊 Izgraditi povjerenja kod suradnika i time potaknuti povećanje angažmana, tj otključavanje neiskorištenog kapaciteta u timu.
Što ćete naučiti?
- Što na neurološkoj razini uzrokuje osjećaj prihvaćenosti i uvažavanja
- Kako osvijestiti svoje emocije i preuzeti kontrolu
- Kako postići da sugovornik osjeti da ga zaista slušate
- Što je empatija, a što nije i kako je iskazati
- Otkud potječu razlike u percepciji stvarnosti i kako se postaviti prema njima
- Kako neverbalnom komunikacijom i postavljanjem pitanja doprinijeti atmosferi povjerenja i poštovanja
- Kako konstruktivno izraziti vlastito (drugačije) mišljenje
Sadržajne cjeline
- Uvod u seriju - orijentacijska radionica: detaljnije o sadržaju i načina rada
- Osvještavanje uloge emocija i preuzimanje kontrole
- Istinsko slušanje - tehnika 3 koraka
- Pokazivanje empatije - što je empatija, a što nije i kako je iskazati
- Prihvaćanje razlika - otkud dolaze razlike i kako se s njima nositi
- Neverbalna komunikacija - kako nam tijelo pomaže i kako nas razotkriva
- Postavljanje pitanja - kako pitanjima usmjeravamo razgovor
- Konstruktivno izražavanje svog (drugačijeg) mišljenja - kako govorimo kad se ne slažemo
Bonus: Unutar cijene je uključen i po 1 dodatni sat, tjedan dana nakon svake radionice, koji služi za podršku u pisanju osvrta i rješavanje pitanja vezanih za primjenu naučenog u praksi.
U cijenu nije uključen coaching, ali se može dodatno dogovoriti.
Edukaciju je moguće organizirati i kao in-house trening.
Ciljana publika
- Rukovoditelji koji žele poboljšati radnu atmosferu, a time i angažman u svom timu i otključati neiskorišteni kapacitet tima.
- Skeptici koji su već prošli edukacije o komunikaciji, a nisu ih inspirirale na promjene u ponašanju.
- Vlasnici i direktori firmi koji žele promjenu kulture u organizaciji i svjesni su da moraju početi od vlastitog ponašanja
- Izvrsni stručnjaci u svojoj domeni koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine.
- Rukovoditelji srednje i visoke razine koji žele prevladati „silose“ u organizaciji
- Budući lideri koji žele pokazati primjerom kako izgleda komunikacija puna poštovanja
Ova edukacija je predviđena za one polaznike koji zaista žele istraživati i raditi na promjeni vlastitog ponašanja na dobrobit sebe i svoje okoline. Vježbanje u praksi i pisanje osvrta nisu laki zadaci i zahtijevaju upornost i predanost. Edukator je aktivni suputnik u procesu, tako da polaznik nije sam kad mu treba podrška i poticaj.
Sve usvojene vještine su vrlo korisne, ne samo u poslovnom, nego i u privatnom okruženju.