Tečaj

Kako do novih klijenata?


Bez obzira na kvalitetu proizvoda ili usluge, ako ne znamo kako doći do pravih klijenata, poslovanje stagnira. Zato je pronalaženje novih klijenata jedan je od najvećih izazova za svakog poduzetnika.

Većina se oslanja na nekoliko provjerenih kanala ili preporuke postojećih klijenata, propuštajući brojne prilike za rast.

Dobra vijest je da vam pametna komunikacijska strategija može pomoći da sustavno i predvidivo pronalazite nove klijente, i tome je posvećen ovaj tečaj.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Kako do novih klijenata?

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Praktična radionica pruža interaktivno okruženje za učenje kroz primjere i razmjenu iskustava. Svaki polaznik će dobiti priliku razviti vlastitu strategiju privlačenja klijenata, definirati svoje idealne kupce i napraviti konkretan akcijski plan za sljedećih 90 dana.

Je li ovakva radionica za vas?

Ako se prepoznajete u nekoj od ovih situacija, ova radionica je za vas:

  • Oslanjate se prvenstveno na preporuke postojećih klijenata
  • Želite proširiti poslovanje, ali niste sigurni kako doprijeti do novih kupaca
  • Ulažete u marketing, ali ne vidite željene rezultate
  • Imate kvalitetnu uslugu/proizvod, ali premalo klijenata to zna

U ovoj interaktivnoj radionici zajedno ćemo:

  • Identificirati vaše idealne klijente i načine kako ih pronaći
  • Razviti strategiju i plan za učinkovito privlačenje novih kupaca
  • Naučiti kako automatizirati dio procesa pronalaska klijenata
  • Kreirati sustav za praćenje i optimizaciju rezultata

Zašto ovakva radionica?

Istraživanja pokazuju da čak 63% malih poduzeća navodi pronalazak novih klijenata kao svoj najveći izazov. Istovremeno, 71% poduzetnika priznaje da nema sustavan pristup pronalasku novih klijenata. Bez jasne strategije, poduzetnici često troše vrijeme i novac na neučinkovite metode, što rezultira frustracijom i sporijim rastom poslovanja.

Što ćete dobiti?

  • Jasnu i primjenjivu metodologiju za identifikaciju i privlačenje idealnih klijenata
  • Predloške za prilagodbu customer journey mape
  • Alate za praćenje i optimizaciju komunikacijskog plana
  • Preporuke resursa za samostalno učenje
  • Mogućnost za nastavak mentorske podrške

Što ćete naučiti?

  • Plan za prepoznavanje i privlačenje idealnih klijenata
  • Prilagodba komunikacijske strategije za predvidivo privlačenjhe novih klijenata
  • Ideje i primjeri plana marketinške komunikacije po fazama customer journey-a
  • Svjesnost o metodama i strategijama marketinške komunikacije prilagodljive različitim okolnostima

Sadržajne cjeline

  1. Uvod u temu: Zašto ne komuniciramo jednako sa svim potencijalnim klijentima
  2. Primjeri i studije slučajeva uspješnih komunikacijskih strategija
  3. Praktičan rad: Izrada vlastite komunikacijske strategije za privlačenje novh klijenata

Ciljana publika

  • Poduzetnici koji žele razviti uhodan sustav za privlačenje novih klijenata
  • Vlasnici malih biznisa koji žele bolje razumjeti kako privući nove klijente
  • Poduzetnici koji žele umanjiti neizvjesnost i ovisnost o preporukama
  • Virtualni asistenti, kreativci, obrtnici i vlasnici OPG-ova koji žele razviti poslovanje predvidljivim privlačenjem novih klijenata i kupaca


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine.

Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija.

Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće.

Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?