O edukaciji
Izrada i primjena modela nagrađivanja zaposlenika prema mjeri tvrtke i potrebama zaposlenika, ako ju mudro posložite, pogonsko je gorivo razvoja zaposlenika i rasta tvrtke.
U protivnome nije!
Kada se bez jasnih kriterija primjenjuje nagrađivanje tada je to bačen novac i vrijeme u vjetar.
Zaposlenici danas na tržištu rada imaju prilika više nego ikada i dobro pogođen set benefita može biti jezičac na vagi za odluku da se zadrže baš u određenoj (vašoj) tvrtki.
Odlučite mudro.
Motivirajte zaposlenike kroz izravne i neizravne dobitke odabrane fit za tvrtku te tako direktno utječite na njihovu motivaciju i angažman!
Win win!
Što ćete naučiti?
- Na temelju kojih ulaznih parametara se definira smislen model za tvrtku
- Logika izrade modela nagrađivanja zaposlenika i od čega se model sastoji – primjeri iz prakse
- Kako povezati upravljanje radnim učinkom sa metodama, tajmingom i sadržajem nagrada
- Kako se konkretno - na primjeru - izrađuje smislen paket materijalnih i nematerijalnih benefita zaposlenika
- Koji se uvjeti trebaju zadovoljiti prije implementacije modela kako bi proces bio uspješan (način i sadržaj komunikacije i dr.)
Sadržajne cjeline
U edukaciji će polaznici na primjerima proći sve sadržajne cjeline kako bi se pripremili za primjenu u praksi.
- • Svrha nagrađivanja i ulazni parametri za izradu smislenog modela nagrađivanja zaposlenika
- • Definiranje sastavnica i izrada modela nagrađivanja zaposlenika
- • Upravljanje radnim učinkom, rezultati rada i veze sa odabirom metoda motiviranja i nagrađivanja zaposlenika
- • Odabir pravog paketa materijalnih i nematerijalnih benefita zaposlenika
- • Uspješna implementacija modela u praksi - konkretne smjernice
Nakon prolaska sadržaja edukacije polaznici dobivaju:
- radne materijale za daljnju primjenu
- pola sata besplatnih dodatnih konzultacija
Ciljana publika
- Poduzetnici - koji žele uspostaviti ili poboljšati sustav nagrađivanja u tvrtki
- Zaposlenici u tvrtkama zaduženi za primjenu HR praksi
- Samozaposleni i sve osobe koje zanima praktična izrada i primjena modela nagrađivanja