Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.
Istražite i uštedite
Predavanje
Kako napraviti cjelovitu CX strategiju
Svaka CX aktivnost treba donijeti vrijednost za korisnika, povećati vrijednost brenda i doprinijeti poslovnom uspjehu kompanije. Dobro osmišljena i konzistentno provedena CX strategija osigurat će upravo to.
Mirela Saračević Trogrlić
Ova edukacija trenutno nema aktivan termin
- ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori!
Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.
O edukaciji
Priča s CX strategijom najčešće se zakomplicira na dijelu gdje ona postane ili na previsokoj razini da bude korisna ili pak postane popis aktivnosti i projekata bez konteksta.
CX strategija mora poslužiti kao putokaz za aktualiziranje, isporuku i mjerenje napretka prema ciljevima poslovanja usmjerenim na korisnika.
Kompanije trebaju CX strategije koje su istovremeno i okrenute prema budućnosti i imaju praktičnu i primjenjivu razinu detalja.
Što ćete naučiti?
- Koji su bitni i neizostavni dijelovi dobre CX strategije
- Kako napraviti CX strategiju i osigurati da je sve pokriveno i da imamo potrebne resurse za provedbu
- Kako znati da li je CX strategija uspješna
- Dobiti ideju i inspiraciju kroz nekoliko stvarnih primjera dobro implementiranih CX strategija
Sadržajne cjeline
- Tri pitanja na koja CX strategija mora odgovoriti
- Sadržaj CX strategije
- Što je neophodno za provedbu CX strategije?
- Kako definirati i mjeriti uspješnost CX strategije?
- Izazovi i zamke u provedbi CX strategije (i kako ih izbjeći)
- Savjeti i recentni primjeri dobro implementiranih CX strategija
Ciljana publika
- Vlasnici i direktori firmi
- CX Manageri
- Brand Manageri
- Produkt Manageri
Edukatori
Mirela Saračević Trogrlić
CX konzultant i trener
Konzultant sam za korisničko iskustvo, Design Thinking trener i facilitator.
Moje područje djelovanja su kreativnost, inovativnost i transformacija kroz svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom.
Imam preko dvadeset godina iskustva rada u korporacijama, u nekoliko različitih industrija, gdje sam imala priliku raditi u više sektora – financije, kontroling, projektni management, marketing, služba za korisnike i digitalna transformacija. Danas mi ta iskustva pomažu bolje razumijeti klijente i njihove probleme i ponuditi im konkretna i cjelovita rješenja.
Recenzije
Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?