Predavanje

Kako napraviti učinkovit godišnji marketing plan


Saznajte sve vezano na izradu godišnjeg marketing plana.

Čemu služi?
Kako se radi?
Koji su elementi?
Kako napraviti dobar plan?

Ova edukacija vodi vas kroz sve ključne korake izrade učinkovitog godišnjeg marketing plana.

  • Lidija Supek Koršoš
Lidija Supek Koršoš
Kako napraviti učinkovit godišnji marketing plan

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Uspjeh nije slučajnost.

Uspjeh je rezultat strateškog planiranja, predanosti i kontinuiranog učenja. Kroz edukaciju o godišnjem marketing planu, želimo podijeliti s vama tajne uspjeha zbog kojih su mnoge tvrtke postale vodeće u svom segmentu . Pridružite nam se i postanite dio zajednice koja ne samo da sanja, već i ostvaruje svoje ciljeve.

Jednosatna edukacija "Kako napraviti produktivan godišnji marketing plan" vodi vas kroz sve ključne korake izrade učinkovitog marketing plana za cijelu godinu. Naučit ćete čemu služi marketing plan, kako se pravilno radi i koji su njegovi ključni elementi.

Što ćete naučiti?

  • Razumjeti svrhu i važnost godišnjeg marketing plana
  • Prepoznati ključne elemente i komponente uspješnog marketing plana
  • Naučiti kako strukturirati i kreirati detaljan godišnji marketing plan

Sadržajne cjeline

  1. Svrha godišnjeg marketing plana
  2. Ključni elementi marketing plana
  3. Kreirajmo godišnji marketing plan

Edukacija obuhvaća praktične savjete i primjere koji će vam pomoći da kreirate sveobuhvatan i dobro strukturiran plan, optimiziran za postizanje vaših poslovnih ciljeva.

Kroz ovu edukaciju, dobit ćete alate i znanja potrebna za uspješno vođenje marketinških aktivnosti i ostvarenje planiranih rezultata.

Ciljana publika

  • Obrti
  • Poduzeća
  • Dionička društva
  • Javne ustanove
  • Udruge
  • Zadruge
  • Pojedinci


Edukatori

Lidija Supek Koršoš
Lidija Supek Koršoš
Poslovni savjetnik, mentor i edukator

Svako poduzeće ima svoj jedinstveni potencijal, a moj je zadatak pomoći vam da ga ostvarite.

Ja sam Lidija Supek Koršoš, poslovni savjetnik s 20+ godina iskustva u strateškom planiranju marketinga, komunikacija i razvoja brenda. Moja karijera započela je 90tih godina na Radiju 101 gdje sam kroz razne projekte doprinosila razvoju imiđa i lojajnosti slušatelja. Svoj poslovni put nastavila sam u marketinškoj agenciji, a potom sam dobila priliku voditi marketing i razvijati poslovanje jednog domaćeg poduzeća u segmentu auto industrije.

Posebno sam ponosna na 15 godina provedenih u Volvo Grupi gdje sam kao direktorica marketinga i komunikacija vodila dva branda Volvo i Renault Trucks - u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH. Ta pozicija pružila mi je vrlo dobre uvide u principe podizanja brandova na različitim tržištima te na razvoj poslovanja u našoj regiji.

2021. odlučila sam svoju stručnost staviti u službu drugih, preuzimajući ulogu poslovnog savjetnika s ciljem pružanja podrške vlasnicima poduzeća kako bi unaprijedili i dosegli puni potencijal. Moja misija je pružiti poduzetnicima podršku u postavljanju čvrstih temelja za tržišni uspjeh kroz vodstvo, strateške uvide i konkretne alate.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?