O edukaciji
📢 KOME JE IZAZOV NAMIJENJEN
Jesi ili poduzetnica ili poduzetnik koji se prepoznaje u sljedećim tvrdnjama:
👉 "Nemam dovoljno klijenata i ne znam što da radim."
👉 "Premalo zarađujem s obzirom na to koliko se trudim."
👉 "Želim veće prihode i ta mi stalna borba već ide na živce."
👉 "Ne volim prodaju, radije bih da mi klijenti sami dolaze."
Ako su ti gornje izjave bliske - na pravom si mjestu!
Ovaj izazov je strukturiran tako da te provede kroz ključne korake kreiranja ponude koja najbolje odgovara tvom kupcu/klijentu kako bi si dramatično olakšao/la prodaju.
Izazov se provodi putem ZOOM-a 5 dana za redom, od ponedjeljka do petka. Svaki dan je nova tema i nova lekcija u trajanju 60 minuta. Program počinje svaki dan točno u 17h za sve sudionike.
📢 5 SAVRŠENO STRUKTURIRANIH DANA
1. Dan: Kako pronaći KUPCA koji jedva čeka kupiti moje usluge
2. Dan: Kako povećati VRIJEDNOST usluga pomoću "Formule Vrijednosti"
3. Dan: Kako pravilno odrediti CIJENE usluga
4. Dan: Kako kreirati NEODOLJIVU PONUDU koja se ne odbija
5. Dan: Kako izgraditi BREND i biti jedinstven na tržištu
🗓️ VRIJEME ODRŽAVANJA: 24.3. - 28.3. od 17-18h
🌍 MJESTO ODRŽAVANJA: ZOOM
🎁 ŠTO ĆEŠ DOBITI?
Paket STANDARD
* Pristup dnevnim Live lekcijama putem ZOOM-a od 17-18h
* PDF Workbook + dnevni zadaci (baci se odmah u akciju!)
* Pristup zajednici sjajnih poduzetnika
* Cijena: 50€
Paket VIP
* SVE kao u paketu STANDARD + dodatno:
* VIP Q&A s Krešimirom Richom, svaki dan u trajanju 60 minuta (18-19h)
* Cijena: 100€ - za rane prijave do 18.3., nakon toga 150€
- ⚠️ P.S. Broj VIP mjesta je ograničen.
Što ćete naučiti?
- Kako razumjeti istinske potrebe kupca
- Koji su elementi "Formule vrijednosti" i kakve to veze ima s cijenom
- Što sadrži neodoljiva ponuda kojoj se ne može reći ne
- Kako postaviti adekvatan model praćenja ostvarenja financijskih ciljeva
Sadržajne cjeline
- Dan: Kako pronaći KUPCA koji jedva čeka kupiti moje usluge
- Dan: Kako povećati VRIJEDNOST usluga pomoću "Formule Vrijednosti"
- Dan: Kako pravilno odrediti CIJENE usluga
- Dan: Kako osigurati da moje USLUGE prodaju same sebe
- Dan: Kako izgraditi BREND i biti jedinstven na tržištu
Ciljana publika
- Poduzetnici koji žele povećati prihode
- Poduzetnici koji žele više (g)raditi, a manje prodavati
- Poduzetnici koji žele dati veću vrijednost svojim klijentima i to naplatiti više
- Poduzetnici koji se usude izaći u arenu zvanu tržište