O edukaciji
Pridruži nam se na webinaru i nauči sve bitno o stragiji poslovanja.
Poslovna strategija je postavljanje pravila što i kako se prodaje, kome se obraćaš odnosno tko je tvoja ciljana skupina, organizacijske kulture i ljude.
Kojim komunikacijskim i prodajnim kanalima se obraćaš kupcima i potencijalnim kupcima.
Što ćete naučiti?
- Naučit ćeš kako objediniti i usmjeriti cjelokupno poslovanje da bi postigao uspjeh.
Sadržajne cjeline
- ideja i plan kako se plasirati s novim brandom na tržište
- marketing – agencija ili zaposlenik
- prodaja: zaposlenik ili vanjski suradnik
- realizacija uz obavezni folow up
- popis kanala koji se misle koristiti (društvene mreže, mailing liste, direktan kontakt putem maila, telefona, osobno, kongresi, promocije i sl.)
- networking i preporuka koliko su bitni
- cijena ili kvaliteta
Ciljana publika
- poduzetnici
- svi koji žele na vrijeme postaviti ili izmijeniti strategiju svog poslovanja