Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Predavanje

Kako se NE osjećati u* kad moraš prodati svoju uslugu?!

* Uplašeno / Ukočeno / Usr*...

A možeš odabrati i neku drugu riječ koja opisuje tvoje emotivno stanje - loše, koma, nesigurno, nesretno...

  • Goran Blagus
Goran Blagus
Kako se NE osjećati u* kad moraš prodati svoju uslugu?!

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Goran Blagus ovdje i za 2024. crnopetkaške dane pripremio sam malu poslasticu u obliku predavanja jedne iznimno tražene teme - kako efikasno ovladati emocijama i emotivnim stanjima kada moraš (želiš) prodati svoju uslugu.

Nema tog poduzetnika koji nije osjetio nemir, strah, nelagodu i set još nekih drugih emotivnih i fizičkih stanja kada je trebao ugovoriti svoju prvu prodaju. Svakog jutra budi se na tisuće malih poduzetnika koji mrze dan koji je ispred njih jer moraju prodati, moraju privući kupca, moraju odgovarati na poruke... i nekako se nadaju da će ih kupac nazvati, da će im potvrditi poslanu ponudu, da će odgovoriti na poziv na sastanak...

Bez daljnjeg da je to vrlo iscrpljujuće, jer u isto vrijeme trebaš servisirati postojeće klijente i paralelno s time raditi aktivnu prodaju.

S obzirom na to da imam nešto iskustva s takvim situacijama (20+ godina) i pružam usluge drugim poduzetnicima kada imaju odličan proizvod, ali nemaju dovoljno klijenata, napravio sam ovo predavanje s dva BONUSA koji će ti pomoći da svladaš zapreke, situacije, nelagode i sve ono što ti potencijalni klijenti i tržište redovito serviraju.

Ovo predavanje je za ekipu koja pruža razne usluge i koji su često u jedan na jedan prodajnom procesu. Ako si u prodaj fizičkih stvari i radiš ”jedan na puno” prodajne aktivnosti, nisam baš siguran da ćeš dobiti maksimum iz ovog predavanja (javi mi se, mogu za tebe organizirati nešto drugo).

********

Kroz webinar / predavanje pričat i objasnit ću donje teme:


- Mindset - zašto ti treba prodaja

- Rekli su ti da ti to treba

- Čitao si nešto, pa pratiš druge

- Frka je, treba platiti račune

- Trebaš lovu za druge stvari u životu

- Kužiš model -> kupac - novac - životne opcije 

- Imaš nešto što smatraš da ljudima treba i da je vrijedno / korisno


- Kako odrediti cijenu

- mala vježbica za osvještavanje 


- Kako im pristupiti? / Kako si im pristupio?

- Pusti detaljnu razradu ciljne skupine (demografija i slične stvari)

- Vidi koje emocije ih primarno drajvaju

 - 3 stanja / raspoloženja

- Moraš kužiti iz koje pozicije im pristupaš


- 3 koraka do prodaje

1. Privuci pažnju

- Prodajna pisma / prodajne poruke 

- Kako im skrenuti pažnju / dobiti termin

- Primjeri

2. Prenesi poruku / pregovaranje

- Osvijesti što će ih pokrenuti

- Koje su vrijednosti / što žele vidjeti / čuti / osjetiti

- Follow-up

3. Zaključi transakciju

- Ovdje im kažeš da ovo gore mogu dobiti za XYZ novaca

- Prodajni prigovor

- Tvoj mentalni / emotivni sklop

- Primjeri kako odgovoriti i postupiti kad dobiješ prigovor (skup si, nisam siguran, ne znam, moram razmisliti…)


- Trikovi koje NE TREBAŠ koristiti 

- Scarcity

- Lažni autoritet

- Mentalne zamke

- Fake it until you make it, preach it unti you reach it


- Tvoje mentalno / emotivno stanje kada... prihvate ponudu... odbiju ponudu

- Kako ispravno reagirati kad ugovoriš suradnju

- Kako prihvatiti odbijenicu nakon što su ti rekli da krećemo u suradnju?


- Pitanja & odgovori


Dakle, što možeš očekivati na webinaru / predavanju:


- minimalno 3 aha momenta

- emotivnu smirenost jer sad kužiš kako prodaja funkcionira

- konkretne primjere kako napraviti prvi, drugi ili treći korak

- priliku da pitaš i dobiješ konkretan odgovor na njega


I to je to… vidi, procjeni, odluči.


Ja ću garantirano dati sve od sebe da ti maksimalno pomognem, a na tebi je da napraviš prvi korak. Isti onaj koji očekuješ od svojih potencijalnih klijenata. :)

Što ćete naučiti?

  • znati kako se ispravno postaviti prema prodaji
  • znati kako napraviti prodajno pismo
  • znati što napraviti kada ti ne odgovore na ponudu ili kada otežu s odlukom

Sadržajne cjeline

  1. Mindset - zašto ti treba prodaja
  2. Kako odrediti cijenu
  3. Kako pristupiti potencijalnim klijentima
  4. 3 koraka do prodaje
  5. Prodajni trikovi koje NE TREBAŠ koristiti
  6. Ostale tehnike i vještine koje će ti pomoći da imaš više klijenata (i da se radi toga OSJEĆAŠ BOLJE!)

Ciljana publika

  • Vlasnici biznisa koji pruža usluge (uslugaši)
  • Entuzijasti - početnici koji bi krenuli u biznis, ali im je prodaja nelagodna
  • Ekipa koja ima biznis, a prodaja ima je najmrža aktivnost


Edukatori

Goran Blagus
Goran Blagus

Business coach & konzultant iz područja privlačenja novih i zadržavanja postojećih kupaca kroz izgradnju novih i boljih management i poslovnih procesa. Drugačije rečeno - pomaže malim biznisima da postani veliki biznisi.

Iza sebe ima 25+ godina poslovnog iskustva i poznaje IT tehnologiju, ali se ipak specijalizirao za vještine, tehnike i strategije iz psihologiju prodaje s uskom nišom u newsletterima i konverzijama (čitaj: zaključenja prodaje).

Piše puno prodajnih pisama, trenira ekipu kako da bolje prodaje i radi prodajne koreografije za web shopove i slične biznise.

Voli surađivati i raditi s klijentima koji su proaktivni i spremni poduzeti ekstra korake kako bi ostvarili bolje poslovne rezultate. Ima razumijevanje i bude empatičan kada to treba biti, ali bude i malo “direktniji” kada treba zasukati rukave.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?