O edukaciji
Što ćete naučiti?
- Saznati ćete ili osvijestiti što je prvi dojam
- Čuti ćete što utječe na njegovo formiranje i saznati kako izbjeći neželjeni prvi dojam
- Zašto ponekad reagiramo prebrzo (prije nego smo promislili što ćemo reći) i kako izbjeći prebrze (nepromišljene) reakcije
- Osvijestiti ćete posljedice lošeg iskustva gosta / kupca
Sadržajne cjeline
- Što je prvi dojam
- Faktori koji utječu na njegovo formiranje (i kako izbjeći neželjeni prvi dojam)
- Amigdala i njezini utjecaji
- Moć lošeg iskustva
- Index iritacije
Ciljana publika
- Vlasnici / menadžeri u uslužnim djelatnostima (hoteli, ugostiteljski objekti, trgovine, privatni iznajmljivači, wellness centri, saloni, frizeri, ...) koji se žele istaknuti fantastičnom uslugom
- Zaposlenici u uslužnim djelatnostima kojima je stalo do svojih klijenata
- Svi oni koji su u direktnom kontaktu s kupcima / gostima / klijentima i žele ih oduševiti od prvog momenta
- Svi koji svoj posao pružanja usluge rade sa strašću i obožavaju vidjeti svoje goste / kupce / klijente sretnima i zadovoljnima