O edukaciji
U sljedećih 12 tjedana naučit ćeš kako izgraditi mrežu kontakata, prodavati u skladu sa svojim vrijednostima, promijeniti način razmišljanja o sebi i svom poslu, i što je najvažnije - preuzeti odgovornost za svoje snove.
Što ćete naučiti?
- stabilan prihod klijenata kako bi tvoj posao rastao,
- samopouzdanje u prodaji i umrežavanju kako bi ti dolazilo više boljih klijenata nego sada,
- jasna i strukturirana strategija za prodaju i umrežavanje na koju se možeš osloniti,
- znanje kako pokazati vrijednost koju donosiš svojim potencijalnim klijentima,
- podrška na tvom putu,
- prestanak naganjanja klijenata koji nakon što im pošalješ ponudu nestanu s radara te osjećaj slobode i radosti koje dolaze sa spoznajom da bereš plodove SVOG rada
Sadržajne cjeline
Evo kako to radi:
Svaki tjedan imamo grupni online sastanak u isto vrijeme. Između tih termina na raspolaganju imaš Skool – platformu za učenje na kojoj te čekaju razne snimke, priručnici, vježbe, linkovi… Očekuj 60 minuta za online sastanak tjedno, plus još sat vremena rada na sebi i na svom biznisu dnevno. Tu je i Whatsapp grupa u kojoj su ljudi s istim ciljevima kao i ti.
- Zašto prodajem? Prvo, moraš znati zašto si ovdje. Ciljevi nisu samo nekakav (i nečiji) popis na papiru – oni su početak svakog TVOG uspjeha. Jasni ciljevi pomažu ti da ne skreneš s puta.
- Što i kome prodajem? Nije svatko tvoj kupac. I to je ok. Trebaš definirati tko je tvoj idealan klijent – što ga motivira i kako tvoj proizvod rješava njegove probleme?
- Kako prodajem? DISC model ti pomaže da razumiješ različite tipove kupaca i prilagodiš svoju komunikaciju. U prodaji nema “univerzalnog” pristupa.
- Postavljanje očekivanja Ovo je turbo važno – ako ne znaš postaviti očekivanja na početku razgovora, to ti je kao da ideš igrati Uno bez dogovora oko pravila.
- Otkrivanje potrebe Ne prodaješ bušilicu, već rupu u zidu. Za čavao. Za vješanje slika na zid. Za kad dođe svekrva/punica. Za miran brak. Kužiš?
- Postavljanje pravih pitanja Prodaja je dijalog. Prava pitanja otkrivaju klijentove potrebe i omogućuju ti da im ponudiš pravo rješenje.
- Budžet i donošenje odluka Razgovor o tuđem novcu može ti se činiti kao neugodan, ali zapravo nije ako znaš kako ga voditi.
- Prezentacija Svi vole dobru priču. Nauči kako prezentirati svoje rješenje na način koji direktno pogađa klijentove potrebe i pokazuje vrijednost.
- Prospecting Klijenti ne padaju s neba. Moraš ih aktivno tražiti. Sjećaš se tvog idealnog kupca? E, zamisli sad desetke njih pred tvojim vratima. Na tome ćemo raditi.
- Networking Umrežavanje nije sprint, već maraton. Učimo kako graditi odnose koji traju i donose ti prilike i nakon što prodaja završi.
- Rješavanje prigovora/ blokada/ zatezanja/ #čućemose situacija #Čućemose je način da ti kupac u fino kaže da još nije tamo gdje treba biti za kupnju. Nauči što uraditi kad se ovo dogodi. A događa se.
- Mindset Zadnji tjedan, a ujedno i najvažniji. Najvažniji dio. Prodaja je kombinacija stava, aktivnosti i tehnike. Naučit ćeš kako održati motivaciju, fokus i kako iz svake prepreke izvući lekciju.
Drugim riječima, dobit ćeš sve što ti treba za razvijanje mreže kontakata koja će ti donositi nove klijente, naučit ćeš kako prilagoditi svoju komunikaciju tim ljudima i kako im uspješno pomoći da kupe od tebe.
Ciljana publika
- Dobro ti ide posao koji radiš, ali s prodajom se mučiš?
- Osjećaš da izdaješ sebe ili manipuliraš ljudima dok prodaješ?
- Ne znaš otkud će ti doći sljedeći klijenti?
- Netko ti je rekao da je “mušterija uvijek u pravu” pa gaziš sebe čak i kad znaš da klijent griješi?
- Nije ti 100% jasno kako bi trebao izgledati prodajni razgovor?
- Jasno ti je da postoje ljudi koji dobiju klijente po preporuci, ali nemaš pojma kako to postići za sebe?
- Teško čitaš ljude i ponekad ti se dogodi da jednostavno ne znaš što reći u razgovoru s klijentom?
- Pokušavaš sve: cold calling, email kampanje, networking, ali čini ti se kao da ništa ne uspijeva.
- Šiba te frustracija jer znaš da tvoj rad ima vrijednost, ali ta vrijednost ne dolazi do izražaja u prodajnim razgovorima.
- Osjećaš da stalno prelaziš preko svojih granica, a rezultati su ti ispod tvojih očekivanja.
- Brineš se svaki put kad pošalješ ponudu – hoće li reći da je previše skupo? Hoće li uopće odgovoriti? Ovaj strah te paralizira i sprečava te da pokažeš svoje najbolje ja.
Kako ćeš znati da ovaj program NIJE za tebe?
Ovaj program nije za tebe ako:
• očekuješ totalnu revoluciju u svom poslovanju nakon 3 dana i još da drugi to odrade umjesto tebe,
• ti je draže biti u dekici unutar zone komfora nego da rasti i razvijati se,
• ne želiš više prihoda,
• ti je neugodno postavljati pitanja,
• nisi znatiželjna osoba,
• se ne voliš zabavljati dok rasteš.