O edukaciji
Ova edukacije je osmišljena da vam pruži komunikacijske alate koji će vam pomoći da lakše riješite izazove na radnom mjestu i poboljšate svoje komunikacijske vještine. Ciljevi radionice su poboljšanje komunikacije, smanjenje nesporazuma i povećanje učinkovitosti, razvoj timske suradnje.
Želite li naučiti kako izbjeći ponavljanje jedne te iste stvari koja na kraju opet nije izvršena? Želite li da vaši zaposlenici i kolege u potpunosti odrade svoje zadatke u skladu s vašom uputom? Želite li izbjeći greške u obavljanju zadataka?
Što dobivate:
Poboljšanje komunikacijskih vještina i radnih odnosa.
Alate za jačanje poslovanja i poticanje suradnje unutar tima.
Zašto se prijaviti?
Potičem i omogućavam iskustveno učenje.
Pružam siguran prostor i potičem interaktivnost, iskreno izražavanje.
Zato što vrednujem vaše vrijeme i povjerenje.
Što program uključuje?
1 radionica
2 sata iskustvenog učenja
stručno vodstvo
Što ćete naučiti?
- Kako adekvatno izraziti molbu koja će biti odrađena u skladu s vašim očekivanjima.
- Bolje razumjevanje tuđih postupaka i odluka.
- Lakše pronalaženje odgovarajućih strategija za rješavanje izazova s kojima se susrećete.
Sadržajne cjeline
Radionica je osmišljena tako da optimizira vrijeme polaznika i u 2 sata im omogući usvajanje komunikacijskih alata koji će pridonijeti boljim poslovnim rezultatima. Polaznicima je osigurna interakciju i iskustveno učenje.
- Kako uputiti molbu, Kako slušati ljutitog sugovornika, Kako uputiti kritiku, Davanje feedbacka, Strategije za prekidanje razgovora bez narušavanja komunikacije
Ciljana publika
- Poduzetnici.
- Zaposlenici koji žele zdraviju atmosferu u na radnom mjestu.
- Menadžeri, voditelji timova.