O edukaciji
Imate osjećaj da ste poduzeli sve korake kako bi se vaši kupci/klijenti osjećali u potpunosti zadovoljno, ali vam nešto izmiče? ➡️ Možda se prvo trebate staviti u cipele vaših korisnika, kroz alat koji zovemo mapa korisničkog puta (customer journey map) i koju ćete izraditi tijekom ove radionice.
Ne znate koji je najbolji način za prikupiti povratne informacije od vaših korisnika? ➡️ Možda prvo morate naučiti koji su vam sve alati na raspolaganju i koji su idealni baš za vaše poslovanje.
Jeste li već pronašli ton komunikacije kojim komunicirati na mrežama sa svojim klijentima? ➡️ Možda prvo trebate osvijestiti da se poslovna komunikacija aktivno uči. Komunikacija nisu samo komentari na društvenim mrežama. I dalje mnogi klijenti vole telefonske pozive, email komunikaciju ili sastanke uživo.
Što ćete naučiti?
- Saznajte koje mogućnosti i ideje u ophođenju s klijentima još niste iskoristili, a pomažu u izgradnji poslovanja i korisničkog iskustva
- Doznajte kako povratne informacije na najbolji način iskoristiti u izgradnji svog poslovanja
- Naučite kako i zašto izbjeći kriznu komunikaciju na društvenim mrežama
Sadržajne cjeline
Dobivate alate odmah spremne za korištenje:
🛠️ zgotovljena mapa korisničkog puta ,
🛠️ obrasci za prikupljanje povratnih informacija.
- 👩🏫 [INTERAKTIVNA RADIONICA 1. TJEDAN] Kreirajmo mapu korisničkog puta
- Upoznavanje s pojmovima i fazama Customer journey mape, tj. korisničkog puta - potpunog iskustva koje kupac ima s vama
- Izrada customer journey mape: kako izgleda interakcija koju kupac ima kroz sve kanale, uređaje i dodirne točke u svim fazama životnog ciklusa (od svijesti do lojalnosti)
- Analiza korisničkog puta nakon izrade
- 👩🏫 [RADIONICA 2. TJEDAN] Kako prikupiti povratne informacije od naših korisnika?
- Upoznajte na koje sve načine možete prikupiti povratne informacije svojih korisnika ( sadašnjih i budućih)
- Kreiramo obrazac za povratne informacije (feedback form) i učimo koja pitanja uključiti
- Koji alat izabrati za slanje feedback forme? Na kraju ove cjeline dobivate feedback formu koju ćete moći odmah poslati svojim klijentima (i pritom poštovati GDPR pravila)
- 👩🏫 [RADIONICA 3. TJEDAN] Komunikacija s korisnicima i rješavanje pritužbi
- Razlika između usmene i pismene komunikacije
- Ton komunikacije - prilagodite ga svom poslovanju
- Podrška klijentima (Customer support)
- Kako odgovoriti na pohvalu i pritužbu
- Što kada stigne loša recenzija?
🎁 POKLON: e-knjiga “Kako će vam ulaganje u korisničko iskustvo povećati dobit" (PDF format, vrijednost 13,15 EUR / 99 kn). Pročitajte:
- što je korisničko iskustvo i koje su koristi od ulaganja u njega
- kako pružiti samo pozitivno, a izbjeći negativno korisničko iskustvo
✅ UKLJUČENO U CIJENU: besplatno savjetovanje 1 na 1 u trajanju od 30 minuta, 30 dana od od održavanja radionice.
Ciljana publika
- samozaposleni,mikro ili mala poduzeća koja nude proizvode ili usluge
- poduzeća koja svoju uslugu žele staviti na novi, viši nivo poslovanja
- poduzeća koja o klijentima ne razmišljaju samo kao o financijskoj dobiti koju donose, već im žele pružiti iskustvo koje će pratiti cijenu proizvoda/usluge