Tečaj

Kako kreirati pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo

Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li ga imati ili ne!
ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.

  • Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
Kako kreirati pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

❗️Ako je dobro posloženo, smisleno i ako s njim pametno i mudro upravljate korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo:

👉 donosi vrijednost za korisnika

👉 povećava vrijednost brenda

👉 doprinosi poslovnom uspjehu kompanije

Što ćete naučiti?

  • Zašto je korisničko iskustvo bitno
  • Zašto je važno razumjeti korisnika cjelovito
  • Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva
  • Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika
  • Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom
  • Na koji način osigurati kontinuitet korisničkog iskustva
  • Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti
  • Izazovi i zamke u upravljanju CX aktivnostima i kako ih izbjeći
  • Kako mjerimo CX i kako usklađujemo CX metriku s ostatkom kompanije
  • Što je CX strategija i zašto mora biti usklađena s kompanijskom strategijom

Sadržajne cjeline

  1. Upravljanje korisničkim iskustvom
  2. Cjelovito razumijevanje korisnika
  3. Mapiranje korisničkog putovanja
  4. CX strategija
  5. CX metrika
  6. CX projekti i aktivnosti

Ciljana publika

  • Vlasnici kompanija i poduzetnici
  • Zaposleni u marketingu
  • Brand manageri
  • Zaposleni u službi za korisnike


Edukatori

Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
CX konzultant i trener

Konzultant sam za korisničko iskustvo, Design Thinking trener i facilitator. Moje područje djelovanja su kreativnost, inovativnost i transformacija kroz svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. Imam preko dvadeset godina iskustva rada u korporacijama, u nekoliko različitih industrija, gdje sam imala priliku raditi u više sektora – financije, kontroling, projektni management, marketing, služba za korisnike i digitalna transformacija. Danas mi ta iskustva pomažu bolje razumijeti klijente i njihove probleme i ponuditi im konkretna i cjelovita rješenja.

Recenzije

5,0

2

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

2

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Marina 070982

Izvrsna edukacija. Odličan skup praktičnih savjeta i radionica. Preporučam edukaciju svakom tko želi naučiti kako postaviti temelje za kvalitetan UX te kako naučiti prezentirati važnost UX.

Ivana Mišić Lokar

Izutetno koristan sadržaj. Sistematično vođenje kroz CX koje je važno za potpunu realizaciju istog. Mirela koja je izvrstan predavač radi svog znanja ali posebno strasti koju ima za temu.
Svaka preporuka za sve one koji pružaju bilo kakvu vrstu usluge ili prodaju proizvode, plasiraju brand-ove, a to smo svi mi :).

Ovaj sadržaj je MUST HAVE prodajnih alata u 21 stoljeću!