O edukaciji
U želji da posao raste, širimo mrežu kontakta, i to na raznolike načine. Dapače, za takvu aktivnost popularizirao se naziv lead generation, ili generiranje potencijalnih kupaca.
Vremenom ti kontakti postaju samo hrpa koja se gomila i s njom se gubi svaki kontakt.
Koliko li je takvih prilika propušteno, samo zato što se nisu otprve javili ili zato što su rekli tada NE?
Lead management ili upravljanje kontaktima jednako je važna aktivnost kao i generiranje. Zapravo, trebalo bi biti i lakše s njima komunicirati i dalje razviti priču jer su u bazi podataka, a i svojevoljno su podijelili podatke.
U ovom webinaru, uz pomoć HubSpot CRM-a bit će vam demonstrirano kako se takve stvari rješavaju i kako jedan napredni sustav radi za vas.
Što ćete naučiti?
- Upoznat ćete HubSpot - platforma s alatima koji lead management ne prepuštaju slučaju
- Vidjet ćete segmentiranje leadova unutar HubSpota na temelju njihovog zanimanja za vašu ponudu
- Razvrstavanje leadova prema stupnju njihove interakcije
- Održavanje komunikacije s postojećim leadovima na personalizirani način
- Mjerenje uspjeha u HubSpotu - analitika i izvješća
Sadržajne cjeline
Upoznat ćete se s mogućnostima i radom u HubSpotu i temeljeno na primjerima shvatiti prednosti dobre organizacije odnosa prema leadovima.
- Što je HubSpot? - kratki uvod o potrebi nastanka ove CRM platforme
- Uvoz kontakata u bazu - HubSpot upoznaje što vam je važno kod leada
- Kako HubSpot razlikuje zdravog leada od "nezdravog"?
- Gotovi pregledi i liste leadova koji se dalje distribuiraju prema prodajnom timu
- Završnica webinara rezervirana je za vaša pitanja.
Webinar je posložen na temelju vlastitog iskustva gradnje biznisa i potkrijepljen je konkretnim primjerima. Svi podaci korišteni za vrijeme demonstracije su izmišljeni.
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji traže način lakšeg dolaska do pravih klijenata.
- Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
- Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti poslovnog procesa.