O edukaciji
Marketing se ne odnosi samo na promociju i profile društvenih mreža, marketing je temelj razvoja svakog poslovanja!
Tek kada razumijete stvarnu ulogu marketinga i definirate glavne marketing i brend elemente možete imati jasnu sliku svog poslovnog djelovanja te kako ulagati vrijeme i novac na adekvatne marketing aktivnosti.
MARKETING TEMELJAC I VAMA KAO PODUZETNIKU MOŽE POMOĆI, AKO:
- vam se marketing čini jako kompliciran
- ne znate kako marketing može pomoći vašem poslovanju
- imate poslovnu ideju, ali nemate do kraja razrađenu uslugu ili proizvod
- ne znate koja je vaša publika ni kako joj se predstaviti
- ne znate koliko su postojeći korisnici zadovoljni ni kakvo je njihovo iskustvo
- ne znate kako se istaknuti među konkurencijom
- provodite marketing aktivnosti, ali vam to oduzima previše vremena i ne donosi željene rezultate
Rezultat programa:
• bolje razumijevanje poduzetničkog i marketing djelovanja
• originalan dokument s temeljnim marketing i brend elementima koji će vam koristiti u svim budućim marketing aktivnostima i suradnjama
• jasnija slika idućih koraka upravljanja marketingom i poslovanjem
Što ćete naučiti?
- Stvarnu ulogu marketinga i njegova utjecaja na razvoj poslovanja
- Definirati glavne marketing i brend elemente vašeg poslovanja
- Kako upoznati vaše korisnike i izraditi model idealnog kupca
- Odabrati kanale, teme i ton komunikacije / promocije
Sadržajne cjeline
MARKETING TEMELJAC pomaže razumjeti osnovne marketing principe te donosi praktične alate za definiranje najvažnijih marketing i brend elemenata. Kroz pažljivo osmišljen koncept i individualan pristup bit ćete motivirani i vođeni da postavite temelje uspješnog poslovanja te sveobuhvatnog i ciljanog marketing djelovanja.
- Upoznavanje i predstavljanje programa. Dogovor realizacije mentorstva.
- Upoznavanje sa marketing definicijom i procesima.
- Pronalazak odgovora na pitanja: “Tko sam ja i moja tvrtka?“.
- Edukacija o marketing mix-u i brendiranju. Definiranje marketing mix-a i brend elemenata vašeg poslovanja.
- Istraživanje i definiranje kome se tvrtka obraća na tržištu. Izrada i provođenje ankete zadovoljstva. Izrada modela idealnog korisnika.
- Definiranje kanala i potencijalnih tema komunikacije / promocije.
- Isporuka originalnog dokumenta sa temeljnim marketing i brend elementima vaše tvrtke.
Program sadrži 14 sati individualnog mentorstva kroz 7 zajedničkih susreta preko Zooma ili uživo.
Od polaznika se očekuje da između sastanaka riješe praktične vježbe za koje će dobiti jasne upute i primjere.
Napomena: sadržaj programa može varirati ovisno o specifičnostima i fazi djelovanja vašeg poslovanja.
Ciljana publika
- Poduzetnici bez iskustva upravljanja marketingom i rozvojem brenda
- Pokretači startupova