Program

Marketing temeljac - definiramo ključne marketing i brend elemente nužne za uspješan razvoj poslovanja, promocije i prodaje

Individualni mentorski program o stvarnoj ulozi marketinga u kojem ćete definirati ključne elemente vašeg brenda nužne za uspješan razvoj poslovanja

  • Ivana Mijić
Ivana Mijić
Marketing temeljac - definiramo ključne marketing i brend elemente nužne za uspješan razvoj poslovanja, promocije i prodaje

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Marketing ​se ne odnosi samo na promociju i profile dru​štvenih mreža, marketing je temelj razvoja svakog poslovanja!

Tek kada razumijete stvarnu ulogu marketinga i definirate glavne marketing i brend elemente možete imati jasnu sliku svog poslovnog djelovanja te kako ulagati vrijeme i novac na adekvatne marketing aktivnosti. 

MARKETING TEMELJAC I VAMA KAO PODUZETNIKU MOŽE POMOĆI, AKO:

  • vam se marketing čini jako kompliciran
  • ne znate kako marketing može pomoći vašem poslovanju
  • imate poslovnu ideju, ali nemate do kraja razrađenu uslugu ili proizvod
  • ne znate koja je vaša publika ni kako joj se predstaviti
  • ne znate koliko su postojeći korisnici zadovoljni ni kakvo je njihovo iskustvo
  • ne znate kako se istaknuti među konkurencijom
  • provodite marketing aktivnosti, ali vam to oduzima previše vremena i ne donosi željene rezultate

Rezultat programa:

• bolje razumijevanje poduzetničkog i marketing djelovanja

• originalan dokument s temeljnim marketing i brend elementima koji će vam koristiti u svim budućim marketing aktivnostima i suradnjama

• jasnija slika idućih koraka upravljanja marketingom i poslovanjem

Što ćete naučiti?

  • Stvarnu ulogu marketinga i njegova utjecaja na razvoj poslovanja
  • Definirati glavne marketing i brend elemente vašeg poslovanja
  • Kako upoznati vaše korisnike i izraditi model idealnog kupca
  • Odabrati kanale, teme i ton komunikacije / promocije

Sadržajne cjeline

MARKETING TEMELJAC pomaže razumjeti osnovne marketing principe te donosi praktične alate za definiranje najvažnijih marketing i brend elemenata. Kroz pažljivo osmišljen koncept i individualan pristup bit ćete motivirani i vođeni da postavite temelje uspješnog poslovanja te sveobuhvatnog i ciljanog marketing djelovanja.

  1. Upoznavanje i predstavljanje programa. Dogovor realizacije mentorstva.
  2. Upoznavanje sa marketing definicijom i procesima.
  3. Pronalazak odgovora na pitanja: “Tko sam ja i moja tvrtka?“.
  4. Edukacija o marketing mix-u i brendiranju. Definiranje marketing mix-a i brend elemenata vašeg poslovanja.
  5. Istraživanje i definiranje kome se tvrtka obraća na tržištu. Izrada i provođenje ankete zadovoljstva. Izrada modela idealnog korisnika.
  6. Definiranje kanala i potencijalnih tema komunikacije / promocije.
  7. Isporuka originalnog dokumenta sa temeljnim marketing i brend elementima vaše tvrtke.

Program sadrži 14 sati individualnog mentorstva kroz 7 zajedničkih susreta preko Zooma ili uživo.
Od polaznika se očekuje da između sastanaka riješe praktične vježbe za koje će dobiti jasne upute i primjere.

Napomena: sadržaj programa može varirati ovisno o specifičnostima i fazi djelovanja vašeg poslovanja.

Ciljana publika

  • Poduzetnici bez iskustva upravljanja marketingom i rozvojem brenda
  • Pokretači startupova


Edukatori

Ivana Mijić
Ivana Mijić
Konzultantica i mentorica za Marketing i Employer Branding

Tijekom 25 godina karijere, u marketing agencijama, na brojnim marketing, brend i event menadžment pozicijama te kao voditeljica marketinga, skupljala sam znanje i iskustvo o brojnim praksama i alatima marketing i brend upravljanja. U dvije godine poduzetništva i sama sam iskusila izazove razvoja vlastitog marketinga i poslovanja te konkretne potrebe vlasnika mikro, malih i srednjih tvrtki. Težim osobnom i profesionalnom razvoju i podrška sam svima koji su hrabri za promjene. Interesiraju me umjetnost, dizajn i moda. Znatiželjna sam, snalažljiva, društvena, volim prirodu, putovanja i ples.

forest manavi

• forest manavi • podrška autentičnosti za razvoj poslovanja • • Marketing/ Employer Branding • konzultacije i edukacije • Iskoristite sav potencijal marketinga i autentičnog brenda za kreiranje dugoročnih odnosa sa željenim korisnicima i zaposlenicima.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?