Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Predavanje

Marketing temeljac - upoznajte marketing i brend elemente nužne za uspješan razvoj poslovanja, promocije i prodaje

Predavanje objašnjava stvarnu ulogu marketinga u razvoju poslovanja ukazujući na najčešće greške provođenja promotivnih i prodajnih aktivnosti, prilagođeno potrebama i ciljevima mikro, malih i srednjih poduzetnika.

Na jednostavan i razumljiv način upoznati ćete najvažnije marketing i brend elemente te dobiti smjernice kako ih definirati i koristiti za razvoj poslovanja te u budućim promotivnim i prodajnim aktivnostima.

  • Ivana Mijić
Ivana Mijić
Marketing temeljac - upoznajte marketing i brend elemente nužne za uspješan razvoj poslovanja, promocije i prodaje

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Većina postojećih ili budućih poduzetnika ima sličan izazov: ne poznaju što sve razvoj poslovanja predstavlja ni kako im marketing u tome može pomoći, a promociju i prodaju provode pasivno, kroz pokušaje i promašaje, kopirajući druge ili - nikako.

Cilj predavanja je pomoći mikro, malim i srednjim poduzetnicima da upoznaju, definiraju i iskoriste ključne marketing i brend elemente za razvoj poslovanja te uspješniju promociju i prodaju.

Sastoji se od jednostavno prikazanog teorijskog segmenta te brojnih praktičnih alata i modela koji olakšavaju upravljanje sadašnjim, i svim budućim, marketing aktivnostima i suradnjama.

MARKETING TEMELJAC PREDAVANJE JE ZA VAS AKO ŽELITE NAUČITI:

• kako marketing pomaže razvoju poslovanja i prodaji •

• kako od poslovne ideje razviti uslugu ili proizvod •

• glavne elemente snažnog brenda •

• kako upoznati ciljanu publiku •

• kako se istaknuti među konkurencijom •

• kako uspješno koristiti kanale i sadržaj komunikacije •

• kako izraditi plan promocije •

Što ćete naučiti?

  • Kako izbje​ći naj​če​šće gre​ške marketing upravljanja​ i tako uštedjeti vrijeme, novac i živce
  • Kako se autenti​čno predstaviti i ostvariti prepoznatljivost na tržištu
  • Kako razumjeti korisnike i pretvoriti ih u vjerne kupce
  • Kako ciljano koristiti kanale i sadr​žaj komunikacije

Sadržajne cjeline

  1. Osnovni marketing pojmovi i procesi - Marketing definicija i najvažniji marketing procesi
  2. Marketing analiza - Kako provesti 5C i SWOT analizu
  3. Marketing Mix - Kako definirati osnovne marketing elemente vašeg proizvoda/ usluge
  4. Brendiranje - Što su najvažniji elementi izgradnje snažnog brenda
  5. Ciljna skupina - Kako definirati i upoznati ciljnu skupinu / Buyers Persona Model
  6. Komunikcija/ Promocija - Kanali i sadržaji komunikacije / promocije za uspješan prodajni proces
  7. Marketing/ Promo planovi - Od čega se sastoje taktički i operativni marketing/ promo planovi

Ciljana publika

  • Vlasnici mikro, malih ili srednjih tvrtki željni unaprijediti poznavanje i uspješnost marketing djelovanja
  • Pokretači startupova željni iskoristiti potencijal marketinga za uspješniji razvoj poslovanja


Edukatori

Ivana Mijić
Ivana Mijić
Konzultantica i mentorica za Marketing i Employer Branding

Tijekom 25 godina karijere, u marketing agencijama, na brojnim marketing, brend i event menadžment pozicijama te kao voditeljica marketinga, skupljala sam znanje i iskustvo o brojnim praksama i alatima marketing i brend upravljanja. U dvije godine poduzetništva i sama sam iskusila izazove razvoja vlastitog marketinga i poslovanja te konkretne potrebe vlasnika mikro, malih i srednjih tvrtki. Težim osobnom i profesionalnom razvoju i podrška sam svima koji su hrabri za promjene. Interesiraju me umjetnost, dizajn i moda. Znatiželjna sam, snalažljiva, društvena, volim prirodu, putovanja i ples.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?