O edukaciji
Većina postojećih ili budućih poduzetnika ima sličan izazov: ne poznaju što sve razvoj poslovanja predstavlja ni kako im marketing u tome može pomoći, a promociju i prodaju provode pasivno, kroz pokušaje i promašaje, kopirajući druge ili - nikako.
Cilj predavanja je pomoći mikro, malim i srednjim poduzetnicima da upoznaju, definiraju i iskoriste ključne marketing i brend elemente za razvoj poslovanja te uspješniju promociju i prodaju.
Sastoji se od jednostavno prikazanog teorijskog segmenta te brojnih praktičnih alata i modela koji olakšavaju upravljanje sadašnjim, i svim budućim, marketing aktivnostima i suradnjama.
MARKETING TEMELJAC PREDAVANJE JE ZA VAS AKO ŽELITE NAUČITI:
• kako marketing pomaže razvoju poslovanja i prodaji •
• kako od poslovne ideje razviti uslugu ili proizvod •
• glavne elemente snažnog brenda •
• kako upoznati ciljanu publiku •
• kako se istaknuti među konkurencijom •
• kako uspješno koristiti kanale i sadržaj komunikacije •
• kako izraditi plan promocije •
Što ćete naučiti?
- Kako izbjeći najčešće greške marketing upravljanja i tako uštedjeti vrijeme, novac i živce
- Kako se autentično predstaviti i ostvariti prepoznatljivost na tržištu
- Kako razumjeti korisnike i pretvoriti ih u vjerne kupce
- Kako ciljano koristiti kanale i sadržaj komunikacije
Sadržajne cjeline
- Osnovni marketing pojmovi i procesi - Marketing definicija i najvažniji marketing procesi
- Marketing analiza - Kako provesti 5C i SWOT analizu
- Marketing Mix - Kako definirati osnovne marketing elemente vašeg proizvoda/ usluge
- Brendiranje - Što su najvažniji elementi izgradnje snažnog brenda
- Ciljna skupina - Kako definirati i upoznati ciljnu skupinu / Buyers Persona Model
- Komunikcija/ Promocija - Kanali i sadržaji komunikacije / promocije za uspješan prodajni proces
- Marketing/ Promo planovi - Od čega se sastoje taktički i operativni marketing/ promo planovi
Ciljana publika
- Vlasnici mikro, malih ili srednjih tvrtki željni unaprijediti poznavanje i uspješnost marketing djelovanja
- Pokretači startupova željni iskoristiti potencijal marketinga za uspješniji razvoj poslovanja