Predavanje

Marketing temeljac - postavite stabilnu bazu marketinga i poslovanja

Jednodnevna radionica na kojoj ćete na jednostavan i razumljiv način upoznati najvažnije marketing i brend elemente te ih u praktičnom dijelu definirati za svoje poslovanje kako bi vaše buduće promotivne i prodajne aktivnosti bile učinkovitije.

Predavanje objašnjava stvarnu ulogu marketinga u razvoju poslovanja i prilagođeno je konkretnim potrebama i ciljevima mikro, malih i srednjih poduzetnika.

  • Ivana Mijić
Ivana Mijić
Marketing temeljac -  postavite stabilnu bazu marketinga i poslovanja

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Većina postojećih ili budućih poduzetnika ima sličan izazov: ne poznaju što sve razvoj poslovanja predstavlja ni kako im marketing u tome može pomoći, a promociju i prodaju provode pasivno, kroz pokušaje i promašaje, kopirajući druge ili - nikako.

Cilj predavanja je pomoći mikro, malim i srednjim poduzetnicima da upoznaju, definiraju i iskoriste ključne marketing i brend elemente za razvoj poslovanja te uspješniju promociju i prodaju.

Sastoji se od jednostavno prikazanog teorijskog segmenta te praktičan rad u kojem ćete definirati temeljne marketing i brend elemente vašeg poslovanja. Dokument koji ćete izraditi koristit će vam u lakšem i uspješnijem upravljanju sadašnjih, te svih budućih, marketing aktivnosti i suradnji.


MARKETING TEMELJAC PREDAVANJE JE ZA VAS AKO ŽELITE NAUČITI:

• kako marketing pomaže razvoju poslovanja i prodaji •

• kako od poslovne ideje razviti uslugu ili proizvod •

• definirati glavne elemente snažnog brenda •

• kako upoznati ciljanu publiku •

• kako se istaknuti među konkurencijom •

• kako uspješno koristiti kanale i sadržaj komunikacije •

• kako izraditi plan promocije •

Što ćete naučiti?

  • Ulogu marketinga u razvoju poslovanja
  • Kako se autenti​čno predstaviti i ostvariti prepoznatljivost na tržištu
  • Kako razumjeti korisnike i pretvoriti ih u vjerne kupce
  • Kako ciljano koristiti kanale i sadr​žaj komunikacije

Sadržajne cjeline

  1. Osnovni marketing pojmovi i procesi - Marketing definicija i najvažniji marketing procesi
  2. Marketing analiza - provođenje 5C i SWOT analize
  3. Marketing Mix - postavljanje osnovnih marketing elemenata vašeg proizvoda/ usluge
  4. Brendiranje - definiranje najvažnijih elemenata snažnog brenda
  5. Ciljna skupina - izrada modela idealnog kupca (Buyers Persona)
  6. Komunikcija/ Promocija - kako koristiti kanale i sadržaj komunikacije / promocije za uspješan prodajni proces
  7. Marketing/ Promo planovi - od čega se sastoje taktički i operativni marketing/ promo planovi

Ciljana publika

  • Vlasnici mikro, malih ili srednjih tvrtki željni unaprijediti poznavanje i uspješnost marketing djelovanja
  • Pokretači startupova željni iskoristiti potencijal marketinga za uspješniji razvoj poslovanja


Edukatori

Ivana Mijić
Ivana Mijić
Konzultantica i mentorica za Marketing i Employer Branding

Tijekom 25 godina karijere, u marketing agencijama, na brojnim marketing, brend i event menadžment pozicijama te kao voditeljica marketinga, skupljala sam znanje i iskustvo o brojnim praksama i alatima marketing i brend upravljanja. U dvije godine poduzetništva i sama sam iskusila izazove razvoja vlastitog marketinga i poslovanja te konkretne potrebe vlasnika mikro, malih i srednjih tvrtki. Težim osobnom i profesionalnom razvoju i podrška sam svima koji su hrabri za promjene. Interesiraju me umjetnost, dizajn i moda. Znatiželjna sam, snalažljiva, društvena, volim prirodu, putovanja i ples.

Recenzije

5,0

3

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)
ovb anselma

Marketing je slabo osviještena kategorija u našem društvu, čak i među poduzetnicima koji u većoj ili manjoj mjeri koriste marketing elemente u poslu. Predavanje je dizajnirano da bude pitko a efikasno, tako da se u opuštenoj atmosferi može educirati o tako važnom segmentu vlastitog poslovanja.

Iva Penezic

Zanimljivo osvješćivanje nužnosti da se marketingom bavimo sustavno i od početka kada pokrećemo svoj posao; uspjeh je uvjetovan pravilnom pripremom i izvedbom u marketinškim segmentima koje nam je Ivana opisala.

Vlaho Kmetovic

Nedavno sam pohađao ovu edukaciju i moram reći da je bilo izuzetno iskustvo! Program je bio vrlo informativan i korisno strukturiran, s mnogo praktičnih savjeta koji su primjenjivi u stvarnom životu. Predavačica je bila fantastična – stručna, i uvijek spremna podijeliti svoje znanje i iskustvo na vrlo pristupačan način. Svakako preporučujem ovu edukaciju svima koji žele level up u marketingu.