Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

1 na 1 radionica

Moj prvi webinar: od ideje do održanog webinara u 8 susreta

Ova inhouse online radionica vodi jednog stručnjaka ili mali tim do 3 osobe kroz 3 glavna koraka stvaranja prvog webinara uživo: kreiranje lekcija webinara, nastup pred kamerom i baratanje tehnologijom. Na kraju ove radionice imat ćete gotov webinar koji možete odmah održati: dovršit ćete kupcu zanimljiv sadržaj, uvježbat ćete samopouzdani nastup i samouvjereno ćete baratati hardverom i softverom za održavanje webinara.

  • Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Moj prvi webinar: od ideje do održanog webinara u 8 susreta

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Kako dosegnuti skeptične, prezaposlene kupce u Hrvatskoj i inozemstvu koji se ne žele javiti na telefon, ignoriraju vaše emailove i odbijaju dogovoriti sastanke s vama? Tako što ćete organizirati nadprosječno kvalitetan edukativni webinar. Ljudi kupuju od ljudi koje znaju, koji im se sviđaju i kojima vjeruju, a vi s webinarom u samo 60 minuta možete demonstrirati svoju izvrsnost, stručnost i ljubaznost!

Da - i dalje možete sklapati odlične poslove tako što ćete izlagati na sajmovima, fizički posjećivati kupce na terenu i raditi sve ono što vam i inače funkcionira u marketingu i prodaji. S dodavanjem webinara u vaše prodajne aktivnosti dobivate još jedan alat s kojim ćete sve to obavljati brže, jeftinije i učinkovitije.

Sve što nedostaje jesu znanja, vještine i samopouzdanje da vi to možete. Zato vas pozivam da sebe i svoj tim upišete u ovu radionicu i obučite se za samostalno održavanje webinara.

Radionica uključuje:

  • Intenzivno mentoriranje 1X tjedno po 1h u trajanju od 2 mjeseca (ukupno 8 online susreta ponedjeljkom ili petkom - termini po dogovoru)
  • Iterativni feedback trenerice na sve aktivnosti s ciljem dovršetka prvog webinara
  • Samostalan rad klijenta na projektnom zadatku (razvoj webinara) između dva sastanka
  • Komunikacija emailom i telefonski između sastanaka (fair use policy)

Radionica *ne* uključuje operativni rad jer se ove aktivnosti očekuju da ćete ih odraditi vi temeljem novih znanja i vještina koje dobivate na radionici: izrada prezentacije, pisanje sadržaja, smišljanje i vođenje marketinških kampanja vezanih uz dovođenje polaznika na webinar, izrada web stranica za upis, itd.


Što ćete naučiti?

  • Strateški isplanirati prvi i svaki idući webinar
  • Samostalno kreirati sadržajne cjeline i lekcije webinara na način da one ne budu dosadne
  • Samostalno kreirati prezentaciju u prezentacijskom softveru po vašem izboru (PowerPoint, Google Slides ili Canva)
  • Samopouzdano nastupiti pred kamerom i održati webinar
  • Samopouzdano baratati popularnom tehnologijom za održavanje webinara po vašem izboru (Zoom, Google Meet ili Microsoft Teams)

Sadržajne cjeline

Radionica se sastoji od online susreta uživo, između kojih vi samostalno radite na projektnom zadatku (na izradi konkretnog webinara).

  1. 👩🏻‍💻 SUSRET 1: definiramo strategiju webinara (poslovni cilj, ciljana publika, radni naslov webinara, trajanje, cijena, datum održavanja)
  2. Domaća zadaća 1: donijeti odluku o strateškim parametrima webinara i u skici webinara definirati glavne sadržajne cjeline
  3. 👩🏻‍💻 SUSRET 2: stvaramo skicu webinara (raspisujemo glavne sadržajne cjeline, podteme, lekcije)
  4. Domaća zadaća 2: definirati i u skici webinara dokumentirati sve podteme
  5. 👩🏻‍💻 SUSRET 3: prezentacija (odabir softvera, nužni slajdovi, uređivanje sadržaja na slajdovima, uvježbavamo nužne značajke prezentacijskog softvera)
  6. Domaća zadaća 3: prenijeti skicu webinara na slajdove
  7. 👩🏻‍💻 SUSRET 4: nastup pred kamerom (kadar, hardver, softver za održavanje webinara, predstavljanje sebe kao govornika, odjeća, prvih 10 minuta nastupa)
  8. Domaća zadaća 4: napisati predstavljanje sebe, pogledati Zoom tutorial, snimiti prvu demo lekciju
  9. 👩🏻‍💻 SUSRET 5: prvi probni nastup pred kamerom (vježbamo prezentiranje jedne lekcije ugrađujući feedback koji ste dobili nakon domaće zadaće 4)
  10. Domaća zadaća 5: vježbamo najkritičnije dijelove nastupa; nastavljate dovršavati prezentaciju
  11. 👩🏻‍💻 SUSRET 6: oprema za pozivanje polaznika na webinar (upisna točka na webu, emailovi i tekstovi za komunikaciju, pozivanje polaznika)
  12. Domaća zadaća 6: izrađujete upisnu točku na webu; probno pozivate polaznike koristeći email tekstove i upisnu točku)
  13. 👩🏻‍💻 SUSRET 7: vježbanje radi unaprjeđenja nastupa pred kamerom
  14. Domaća zadaća 7: dovršavate prezentaciju, snimate cijeli probni webinar u trajanju do 45 min pred stvarnom publikom)
  15. 👩🏻‍💻 SUSRET 8: povratna informacija na snimljeni demo webinar (uvježbavanje i korigiranje kritičnih dijelova)

Nakon završetka radionice imate pravo na PODRŠKU putem emaila , chat poruka ili telefona, u trajanju do 30 dana od završetka radionice, za sva vaša pitanja i nedoumice.

Ciljana publika

  • Direktori i vlasnici tvrtki koji sami žele naučiti održavati webinare radi promocije, direktne prodaje i kasnijeg samostalnog obučavanja vlastitih zaposlenika o održavanju webinara
  • Marketingaši čija je odgovornost dosegnuti nove potencijalne kupce, pogotovo na međunarodnim tržištima
  • Prodavači kojima je posao prodati nove proizvode i usluge postojećim kupcima, radi povećanja lojalnosti i povećanja LTV (doživotne vrijednosti svakog kupca)
  • Customer success i customer service djelatnici čija je odgovornost pomoći postojećim kupcima pravilno i kvalitetno koristiti proizvode i usluge tvrtke

Radionica je idealna za stručnjake koji znaju znanje, ali nikad nisu samostalno održali nijedan webinar niti online predavanje. Ako vam od cijelog programa trebaju samo neki dijelovi (npr. samo uvježbavanje korištenja Zooma), preporučujemo da radije naručite uslugu projektnog savjetovanja o kojoj možete više saznati na Eduza usluge za edukatore - savjetovanje, mentorstvo, edukacije.

Edukatori

Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Edukatorica i savjetnica za edukacijski marketing i B2B digitalni marketing

Višnja Željeznjak supokretačica je platforme za poslovne edukacije www.eduza.hr. Pomaže edukatorima da žive od svog znanja tako što im pruža savjetovanje, podršku, znanje i softversku platformu za izgradnju osobnog brenda, promociju i prodaju edukacija.

Višnja ima 23+ godine prethodnog iskustva na području B2B digitalnog marketinga i 21+ godinu iskustva u poduzetništvu. Prvih 13 godina poslovanja u tvrtki Logit internet usluge d.o.o. koju je suosnovala, Višnja je provela na poslovima marketinga, prodaje i vođenja projekata razvoja web stranica po mjeri za klijente, kao i savjetovanja za digitalni marketing. Narednih 6 godina Višnja se okreće pružanju usluga savjetovanja za strateški B2B digitalni marketing i copywritinga za B2B web stranice.

Sve to iskustvo dovelo je do toga da Višnja od 2020. do danas može svoju bogatu praksu fokusirati na razvoj Eduze te pomoći drugim stručnjacima i edukatorima unaprijediti njihove vlastite edukacijske biznise.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?