O edukaciji
Upoznati ćete se sa pojmom brenda poslodavca i saznati kako ostvariti neki od potvrđenih benefita ciljanog Employer Branding-a:
• Veću prepoznatljivost i bolji imidž kompanije kao mjesta za rad
• Kreirati uspješniji proces zapošljavanja
• Postići veću lojalnost i zadovoljstvo zaposlenika
• Poboljšati suradnju internih odjela
Predavanje je kombinacija razumljive teorije, primjenjivih primjera iz prakse i vaših pitanja.
Pripremite ih i dobrodošli!
Što ćete naučiti?
- Bolje razumjevanje uloge i važnosti brenda poslodavca
- Primjeri najčešćih Employer Branding aktivnosti
- Smjernice, praktični savjeti i motivacija za vaš budući rad
Sadržajne cjeline
- Što je brend poslodavca/ Employer Brand
- Kako Employer Brand utječe na organizaciju i zapošljavanje
- Najčešće Employer Branding aktivnosti
- Pitanja polaznika i rasprava
Ciljana publika
- Vlasnici tvrtki
- Voditelji ili djelatnici marketing odjela
- Voditelji ili djelatnici HRa