O edukaciji
Kroz ovu NEWSLETTER edukaciju, pružam vam priliku da dublje zavirite i usvojite kako se ispravno postavlja poslovni model korištenja newslettera, zašto vam je on bitan u biznisu, kako strukturirati elemente, kako ispravno do pretplatnika, što kad izgubite motivaciju… sve ono što sam osobno prošao zadnjih 10 godina.
*****
Naše buduće on-line druženje započete ćemo s važnom postavkom i osvještavanjem zašto SVAKOM biznisu trebaju newsletteri i zašto su društvene mreže zamka za biznis, a ujedno ćemo se dohvatiti slučaja Australija vs Facebook. Oh da, jako važna lekcija koju su naučili i mnogu portali iz Hrvatske i regije.
“Lijepo, a kako da dođem do pretplatnika?” je tema koju ćemo obraditi u nastavku edukacije. Budite sigurni da ću spomenuti i famoznu kupovinu listu email adresa (neka se javi tko nije dobio ponudu nečeg takvog) i nezaobilazne skraćenice GDPR. Malo ćemo o tehnikama privlačenja, tehnikama “prodaje”, landing pageovima, pop-upovima, ovima i onima. Malo ćemo se “šlepati” i “gostovati”, malo ćemo “poklanjati”. Cilj je jasan – kako do pretplatnika.
I kad smo to razjasnili, tek ovdje dolazimo do alata za slanje newslettera. Znate što, alati (svi znamo za MailChimp) su jako slični i u ovom dijelu dohvatit ćemo se svih ti sličnosti, tj. što vam je bitno kod odabira alata. Osobno ne preferiram ni jedan alat, ali svakako ću vam pokazati svoj setup koji koristim za slanje newslettera i pokazati što je dobro, a što manje dobro u njemu. Ne postoji savršen alat.
Hoćemo li nakon toga uzeti kratku pauzu, nemam pojma, no znam da nam slijedi dio u kojem ćemo se baviti različitim formatima newslettera. Jer, newsletter može biti kao katalog, može biti kao priča, može biti neki miks, može biti svašta. Tu smo da razjasnim, a vi da uvidite što vam je najbolje s obzirom na biznis, planove i ciljnu skupinu.
(namjerno stavljen razmak između pasusa – pojasnim na edukaciji kad dođemo do dinamike sadržaja)
I dok prolazimo formate, prirodno je da dođemo do teme o sadržaju koji ćemo plasirati. Inače, mnogima je pitanje sadržaj najteže pitanja i mnogi tu pokleknu. Bez brige, mislio sam na to. Za početak, podijelit ću vam spisak tema koje vam uvijek mogu biti inspiracija za buduće newslettere (BONUS), ali ću vam i pokazati tehnike kako da uvijek imate zanimljiv sadržaj. Podijelit ću i nekoliko copywriterskih tehnika koje će vam uvijek biti “sigurna luka” kada ostanete bez ideje, a rok za slanje newslettera je sve bliže.
Nisam zaboravio i na male tehnike, trikove i fore, a ujedno su jako bitne. Tako ćemo se u nastavku baviti pisanjem naslova za buduće newslettere (malo ćemo na formule, a malo ćemo uvježbati kako da pišete efikasne naslove), pa ćemo se dohvatiti jako važnih blokova svakog newslettera – footer i unsubscribe sadržaj. Tu će biti nešto malo teorije, a puno više tehnike utjecaja i manipulacije (dobre i pozitivne manipulacije).
U nastavku slijede teme koje su malo više “ozbiljnije” i uključuju nekakve brojke, postotke, planiranja i kalendare. Tako ćemo se dohvatiti kalendara objava i kako ga posložiti, a riješit ćemo i problem za mnoge poduzetnike koji imaju bazu, a ne znaju kako krenuti s newsletterima. Ovdje imam spremljeno nekoliko zgodnih i konkretnih primjera iz prakse- kako reaktivirati mrtve kontakte – “tehnika buđenja mrtvaca”.
Brojke, da, brojke sam gore ovlaš spomenuo. Njih ćemo “prožvakati” kao dio CTR, Open rate, click rate, ovaj rate, onaj rate… malo teorije, nešto prakse i kako ih ispravno čitati i interpretirati.
Što gledati, što je dobro, što je odlično, što je blah blah, što je loše… sve ćemo to demistificirati.
Ovdje bismo već trebali provesti cca. 2 sata zajedno, pa tko živ, a tko mrtav i za finale edukacije ostale su dvije, pomalo naprednije teme – Subscribe / unsubscribe page / sekvenca kod prijave + automatizacija & Motivacija i krizne situacije.
Ovo napredno, skužit ćete da nije ništa pretjerano komplicirano, već je samo dio koji trebate osvijestiti (moj zadatak je da to napravim) i znati što i kako si posložiti (dio na servisu za slanje newslettera, dio na web stranici).
I za sam kraj sam ostavio i “najtežu” temu – motivacija, trollovi, što kad nemate dovoljno dobre brojke, što kad vas uhvati kriza, što kad vam se najbolji klijent odjavi s newslettera… za kraj dijelim kako pristupiti tim “kriznim situacijama”, jer u zadnjih 10 godina sam iskusio sve i svašta.
I tu bismo trebali završiti i tu biste vi kao polaznik trebali imati jedan veliki uzdah s velikim a-ha! momentom. 2 sata druženja trebalo bi vas napuniti s puno odgovora i dati dovoljno količinu znanja i samopouzdanja da krenete u “implementaciju newslettera u svoj biznis”.
Naravno, ja vas ovdje na “puštam same”, jer, kako piše u nastavku ove stranice, kao polaznik edukacije ostvarujete i neke ekstra benefite i BONUSE, a jedan od njih je da mi pišete svoja pitanja i nedoumice ili da mi pošaljete svoje buduće newslettere na feedback / reviziju.
Niste sami i ne trebate biti sami. Nakon ove edukacije drugačije ćete gledati na newslettere i skužit ćete gdje su vam još veće prilike za nove poslovne uspjehe.
Što ćete naučiti?
- Kako pokrenuti newsletter u svom biznisu
- Koji newsletter format je prikladan za vaš biznis
- Kako ispravno pisati i slati newslettere
- Na koji način iskoistiti newslettere za unapređenje prodaje
Sadržajne cjeline
- Zašto newsletteri
- Kako do pretplatnika s naglaskom na GDPR
- Servisi za slanje newslettera
- Formati newslettera / dizajn newslettera
- Što pisati / što komunicirati / kako pisati
- Pisanje naslova
- Footer i unsubscribe sadržaj
- Dinamika slanja / kalendar objava
- Brojke / statistike
- Subscribe / unsubscribe page / sekvenca kod prijave + automatizacija
- Motivacija i krizne situacije
BONUS:
* PDF dokument - 26 TEMA koje lako pretvoriš u cjelogodišnju lista newslettera (eBook)
* 2 x review / feedback (pošaljite svoj newsletter na review za feedback)
Ciljana publika
- Vlasnici biznisa
- Voditelji prodaje
- Voditelji marketinga