Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Webinar

[BESPLATNI WEBINAR] Od dobrih priča do vidljivosti, prihoda i trajnog dobra humanosti

Snimke besplatnih webinara za neprofitne organizacije i aktiviste.

Investicija od 120minuta pomaže vam:

(*) sagledati potencijale za bolju komunikaciju i prikupljanje sredstava,

(*) ispraviti osnovne greške koje često primijetimo kod neprofitnih kampanja i njihove komunikacije, i

(*) odrediti prve jednostavne korake za postavljanje temelja efektne komunikacije – Od dobrih priča do vidljivosti, prihoda i trajnog dobra humanosti.


  • Nela Kačmarčik – Maduna
  • Ines  Vajda
  • Mladenka Majerić
  • Manuela Tunjić
Nela Kačmarčik – Maduna, Ines Vajda, Mladenka Majerić, Manuela Tunjić
[BESPLATNI WEBINAR]  Od dobrih priča do vidljivosti, prihoda i  trajnog dobra humanosti

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Prepoznale smo potrebe neprofitnih organizacija i želimo ponuditi zajedničku pomoć.

Znamo da udruge, aktivisti, i neprofitne organizacije moraju balansirati aktivnosti tekućih projekata, postizanje rezultata , i prikupljanje sredstava za buduće aktivnosti. 

Od zajedničkog interesa za donatore, pružatelje usluga i organizacije koje provode projekte je da pišu projektne prijedloga u kojima su strateški ugrađeni i troškovi za vidljivost, promociju i informiranje relevantnih javnosti.

Stoga smo odlučile ponuditi besplatnu pomoć - kako bi pomogle neprofitnim organizacijama da u svoje projektne prijedloge od početka na pravi način ugrade aktivnosti storytellinga, web dizajna, i strateške komunikacije. Sve to je ključno za gradnju povjerenja, i u prikupljanju sredstava za buduće aktivnosti. 

Na taj način su zadovoljeni zahtjevi i očekivanje različitih donatora, što podrazumijeva (a nije ograničeno na) sljedeće stavke iz projektnih uputa za prijavitelje:

  • Unapređivanje javne svijesti i aktivnosti zagovaranja
  • Kampanje za podizanje svijesti javnosti
  • Izrada online i digitalnih priručnika, igara, simulacija i drugih alata
  • Promidžba i vidljivost (Komunikacijske aktivnosti mogu uključivati izradu promotivnih materijala (AV sadržaja, brošura, letaka, plakata i dr.), organizaciju promotivnih i informativnih događaja i info pultova, izradu mrežnih stranica projekta, diseminaciju informacija o projektu putem javnih medija (tisak, radio, televizija, internet) i sl.)
  • Poštovanje načela jednakih mogućnosti, ravnopravnosti spolova i nediskriminacije

Prema Uputama za prijavitelje ESF (slične odredbe se nalaze i u uputam za prijavitelje drugih donatora!), ovakvi troškovi spadaju u prihvatljive, i prepoznate su kao OSTALI IZRAVNI TROŠKOVI, među kojima su:

Troškovi promidžbe i vidljivosti

-         troškovi organizacije promotivnih aktivnosti (npr. najam prostora, audio-vizualnih pomagala itd.),

-         materijalni troškovi koji su potrebni za organizaciju okruglih stolova, tiskovnih konferencija (npr. promotivni materijali, pozivi, ugostiteljske usluge),

-         troškovi vanjskih usluga za aktivnosti oglašavanja, odnosa s javnošću i sl.,

-         priprema, oblikovanje, prijevod, tisak promotivnog materijala i dostava,

-         uspostava i održavanje internetskih stranica,

-         troškovi oglasa, objava, odnosno zakupa medijskog prostora,

-         marketinško komuniciranje, savjetovanje i sl.,

-         ostali troškovi vezani uz aktivnosti promidžbe i vidljivosti

Što ćete naučiti?

  • Kako unaprijediti proces prikupljanja sredstava
  • Kako koristiti priče u komunikaciji
  • Što treba hitno popraviti na web stranici?
  • Savjeti: kako izbjeći ili ispraviti uobičajene pogreške
  • Ideje o mogućnostima specifičnim za neprofitni sektor – kako graditi povjerenje s donatorima, korisnicima i partnerima na temeljima dobre komunikacije

Sadržajne cjeline

  1. Uvod: najveći izazovi za neprotifne organizacije i aktiviste
  2. Tema 1: Fundraising za zagovaranje, promociju i vidljivost – najčešće pogreške i ispravke koje možete napraviti isti dan (Mladenka Majerić)
  3. Storytelling za neprofitni sektor – najčešće pogreške i brze ispravke (Manuela Tunjić)
  4. Web prezentacija kao Online “izlog” – najčešće greške i brze ispravke (Ines Vajda)

Ciljana publika

  • Program je namijenjen voditeljima neprofitnih projekata, organizacija i aktivistima koji su oslonjeni na donatore i prikupljanje sredstava kako bi mogli djelovati u svojoj misiji.

Program nije za one koji namjeravaju poslušati predavanja i prezentacije i ostaviti realizaciju “za kasnije”, jer takvo razmišljanje rezultira propuštenim prilikama.

Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine.

Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija.

Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće.

Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Ines  Vajda
Ines Vajda
Web i grafička dizajnerica

Bavim se izradom programiranih web stranica i web shopova. Cilj nam je postići individualnost i prepoznatljivost za svakog klijenta, zato ne koristimo gotove teme. Bavimo se i čisto tehničkim zadacima - popravcima, programiranjem plugina za druge firme, tako da nismo samo u dizajnu. To nas je dovelo do toga da smo počeli programirati i aplikacije.

Pored toga radimo grafički dizajn koji nam je važan kao alat za personalizaciju web stranica.

Mladenka Majerić
Mladenka Majerić
Savjetnica za fundraising i menadžment neprofitnih organizacija

Svoje višegodišnje iskustvo u radu neprofitnih organizacija stekla je kroz aktivnu ulogu u radu međunarodnih i nacionalnih udruga. U Savezu društava Naša djeca Hrvatske tri godine radila je na programima “Grad/općina – prijatelj djece” te “Za osmijeh djeteta u bolnici”. Devet godina bila je izvršna direktorica udruge CRVENI NOSOVI klaunovidoktori te aktivno sudjelovala u radu međunarodne organizacije RED NOSES Clowndoctors International. Certificirani je Executive coach. Tijekom zadnje tri godine vodi radionice strateškog planiranja za udruge u Hrvatskoj te savjetovanje i edukacije iz područja fundraisinga. U suradnji s Hrvatskom zajednicom županija i Zakladom Konrad Adenauer pokrenula je projekt „Žuta točka – izgradnja fundraising kulture u Hrvatskoj“. Završila je program liderstva neprofitnih organizacija - Central and Eastern European Leadership Development program „Leaders of tomorrow“ te program „Certificate in Fundraising“ britanskog Instituta za fundraising. Dobitnica je nagrade MBA Croatia za društveni doprinos za 2020. godinu.

Manuela Tunjić
Manuela Tunjić
Savjetnica za storytelling i izradu kreativnih koncepata

Stručnjak i savjetnik za interpretaciju i storytelling. Ima dugogodišnje iskustvo rada u marketingu, prodaji, produkcijskim djelatnostima, vođenju projekata i interpretaciji baštine. Unazad više od deset godina radi na projektima u različitim industrijama koristeći storytelling tehnike. Osmislila je, vodila i kreirala storytelling koncepte za različite alate kao što su nove tehnologije, fotografija, turističke sadržaje, digitalne vodiče, crowdfounding kampanje i projekte financirane od EU. Kroz sve projekte koje radi koristi storytelling kako bi istaknula vrijednost njihovih priča I time ih diferencirala od drugih.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?