O edukaciji
Prepoznale smo potrebe neprofitnih organizacija i želimo ponuditi zajedničku pomoć.
Znamo da udruge, aktivisti, i neprofitne organizacije moraju balansirati aktivnosti tekućih projekata, postizanje rezultata , i prikupljanje sredstava za buduće aktivnosti.
Od zajedničkog interesa za donatore, pružatelje usluga i organizacije koje provode projekte je da pišu projektne prijedloga u kojima su strateški ugrađeni i troškovi za vidljivost, promociju i informiranje relevantnih javnosti.
Stoga smo odlučile ponuditi besplatnu pomoć - kako bi pomogle neprofitnim organizacijama da u svoje projektne prijedloge od početka na pravi način ugrade aktivnosti storytellinga, web dizajna, i strateške komunikacije. Sve to je ključno za gradnju povjerenja, i u prikupljanju sredstava za buduće aktivnosti.
Na taj način su zadovoljeni zahtjevi i očekivanje različitih donatora, što podrazumijeva (a nije ograničeno na) sljedeće stavke iz projektnih uputa za prijavitelje:
- Unapređivanje javne svijesti i aktivnosti zagovaranja
- Kampanje za podizanje svijesti javnosti
- Izrada online i digitalnih priručnika, igara, simulacija i drugih alata
- Promidžba i vidljivost (Komunikacijske aktivnosti mogu uključivati izradu promotivnih materijala (AV sadržaja, brošura, letaka, plakata i dr.), organizaciju promotivnih i informativnih događaja i info pultova, izradu mrežnih stranica projekta, diseminaciju informacija o projektu putem javnih medija (tisak, radio, televizija, internet) i sl.)
- Poštovanje načela jednakih mogućnosti, ravnopravnosti spolova i nediskriminacije
Prema Uputama za prijavitelje ESF (slične odredbe se nalaze i u uputam za prijavitelje drugih donatora!), ovakvi troškovi spadaju u prihvatljive, i prepoznate su kao OSTALI IZRAVNI TROŠKOVI, među kojima su:
Troškovi promidžbe i vidljivosti
- troškovi organizacije promotivnih aktivnosti (npr. najam prostora, audio-vizualnih pomagala itd.),
- materijalni troškovi koji su potrebni za organizaciju okruglih stolova, tiskovnih konferencija (npr. promotivni materijali, pozivi, ugostiteljske usluge),
- troškovi vanjskih usluga za aktivnosti oglašavanja, odnosa s javnošću i sl.,
- priprema, oblikovanje, prijevod, tisak promotivnog materijala i dostava,
- uspostava i održavanje internetskih stranica,
- troškovi oglasa, objava, odnosno zakupa medijskog prostora,
- marketinško komuniciranje, savjetovanje i sl.,
- ostali troškovi vezani uz aktivnosti promidžbe i vidljivosti
Što ćete naučiti?
- Kako unaprijediti proces prikupljanja sredstava
- Kako koristiti priče u komunikaciji
- Što treba hitno popraviti na web stranici?
- Savjeti: kako izbjeći ili ispraviti uobičajene pogreške
- Ideje o mogućnostima specifičnim za neprofitni sektor – kako graditi povjerenje s donatorima, korisnicima i partnerima na temeljima dobre komunikacije
Sadržajne cjeline
- Uvod: najveći izazovi za neprotifne organizacije i aktiviste
- Tema 1: Fundraising za zagovaranje, promociju i vidljivost – najčešće pogreške i ispravke koje možete napraviti isti dan (Mladenka Majerić)
- Storytelling za neprofitni sektor – najčešće pogreške i brze ispravke (Manuela Tunjić)
- Web prezentacija kao Online “izlog” – najčešće greške i brze ispravke (Ines Vajda)
Ciljana publika
- Program je namijenjen voditeljima neprofitnih projekata, organizacija i aktivistima koji su oslonjeni na donatore i prikupljanje sredstava kako bi mogli djelovati u svojoj misiji.
Program nije za one koji namjeravaju poslušati predavanja i prezentacije i ostaviti realizaciju “za kasnije”, jer takvo razmišljanje rezultira propuštenim prilikama.