O edukaciji
Mnogi od nas se, prije ili kasnije, dosjete neke ideje koju bi bilo poželjno ili čak i potrebno realizirati. Zašto? Zato što će drugima to potencijalno koristiti u poslu i/ili životu - da jednostavnije, brže, kvalitetnije, uspješnije, zabavnije, sigurnije ili, pak, jeftinije ostvare svoje želje, ciljeve i naume, dok će nama priuštiti jedinstven osjećaj zadovoljstva i ispunjenosti, a moguće i obogatiti naš bankovni račun.
Nažalost, brojne ideje ostanu samo ideje i nikada ne ugledaju svjetlo dana. Jedan od glavnih razloga tome je što mnogi ne znaju odakle početi i koje korake poduzeti da ožive ideje koje imaju.
Posebno se s time muče osobe koje bi od svoje ideje htjele napraviti poduzetnički pothvat, odnosno pomoću nje se otisnuti u "privatne vode" i poslovno osamostaliti.
Ovaj 3-satni webinar podučava vas kako promisliti sve bitno, koja pitanja si postaviti i na njih odgovoriti te, naravno, kako uspješno proći proces od prvog do zadnjeg koraka.
Prijavite se i sudjelujte na webinaru te tako naučite kako uspješno realizirati svoje ideje!
---
PREPORUKA: Moglo bi vam biti korisno prije ovog webinara se poslušati 1-satni BESPLATNI webinar "Važno je znati upravljati projektima" (također ovdje na Eduza platformi).
MOGUĆNOST: Ovaj webinar moguće je održati i u formatu 1na1 na Vašem konkretnom primjeru, tj. ideji za poduzetnički pothvat (cijena 500 €) - ako ste zainteresirani, pošaljite upit na am.maric@amm-consulting.hr
Što ćete naučiti?
- Sve korake koji vode od prve misli (ideje) do uspješne realizacije
- Kojim pitanjima posvetiti pažnju unutar svakog od koraka
- Najčešće pogreške u praksi
- Kako to izgleda na primjeru poduzetničke ideje (usluge)
- Kako znanja o projektnom menadžmentu pomažu kod realizacije ideje
Sadržajne cjeline
- Osnove za uspješan razvoj poduzetničkih ideja
- Primjena procesa na primjeru ideje za poduzetnički pothvat
- Korak 1 - Oblikovanje ideje
- Korak 2 - Definiranje proizvoda
- Korak 3 - Provjera ideje na tržištu
- Svi ostali koraci (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10) do potpune i uspješne realizacije poduzetničke ideje
- Najčešće pogreške u praksi
- Pitanja i odgovori
Ciljana publika
- Svi koji imaju ideju za poduzetnički pothvat koju žele realizirati, a ne znaju kako
- Budući poduzetnici
- Poduzetnici početnici
- Svi koji žele unaprijediti svoj pristup radu i razradi ideja