O edukaciji
Edukacija je namijenjena mikro i malim poduzetnicima koji nemaju dovoljno resursa i znanja da upravljaju svojim troškovima, prepoznaju prilike za uštede i ostvare bolje uvjete sa dobavljačima. Nabava nije rezervirana samo za velike, svi nešto nabavljamo, važno je naučiti da to bude u okvirima naših potreba i mogućnosti.
Što ćete naučiti?
- što je nabava, kako prepoznati prilike za uštede i od kud krenuti
- gdje su prilike za bolje pregovore i kako ostvariti najbolje za sebe
- što su zalihe i kako osigurati pravu veličinu zaliha
Sadržajne cjeline
Nabava je dio poslovanja svake tvrtke bez obzira na veličinu i djelatnost poslovanja. Svi nešto nabavljamo da bismo mogli realizirati naše poslovanje i sve te nabave ulaze u trošak našeg poslovanja. Budući da želimo da naš obrt/tvrtka posluje profitabilno, uz realne prodajne cijene, želimo i realne nabavne cijene. Ova edukacija dati će osnovne smjernice kako naučiti upravljati troškovima nabave.
- Osnovni pojam i zadatak nabave, opis procesa, praćenje i dokumentacija
- Struktura troškova i ostvarenje ušteda, suradnja sa dobavljačima i kako bolje pregovarati
- Što su zalihe i koja je optimalna veličina u našem poslovanju
Svako poslovanje teži boljem i profitabilnijem načinu rada. Nabava zasigurno ima bitnu ulogu u tome. Zato je nužno kontinuirano pratiti troškove, unapređivati poslovanje što će u konačnici dati dodanu vrijednost našim kupcima i klijentima.
Ciljana publika
- solo poduzetnici
- vlasnici mikro i malih tvrtki
- djelatnici zaduženi za nabavu i zalihe