O edukaciji
Suočavate li se s izazovima u prodaji?
Muči vas kako uspješno ovladati korištenjem društvenih mreža za vaš biznis?
Želite li naučiti kako privući više klijenata i povećati svoj poslovni uspjeh?
U današnjem digitalnom svijetu, uspješna prodaja zahtijeva ne samo kvalitetan proizvod ili uslugu, već i prodajni mindset, poznavanje ciljane publike te prisutnost na društvenim mrežama.
Da, danas više nije dovoljno dobro raditi svoj posao i biti maher u svojoj djelatnosti. Svoje proizvode, usluge ili ideje morate znati reklamirati, a zatim i prodati.
Morate izaći iz svoje zone komfora, predstaviti se, definirati svog idealnog klijenta, komunicirati, prodati svoj brend/uslugu/proizvod/program, kreirati svoj sadržaj, osmisliti marketinšku strategiju. Važno je dopustiti da se čuje za vas jer samo tako možete opstati.
Zato su prodaja i (digitalni) marketing dvije ključne stvari koje morate savladati ako želite doprijeti do svojih klijenta i uspješno plasirati svoje proizvode i usluge te se pozicionirati se na tržištu.
To je vaša odskočna daska za bolji biznis, ubrzanje poslovanja te dolazak do klijenata.
Webinar “Početnički vodič: Ovladajte društvenim mrežama i prodajom” upravo će vam to omogućiti.
Što ćete naučiti?
- Kako postaviti temelje za uspješnu prodaju
- Kako izgraditi podržavajući prodajni mindset, ključan za ostvarenje prodajnih rezultata
- Što kupce zanima i kako kupcima predstaviti proizvod ili uslugu
- Zašto je važno definirati ciljanu publiku
- Kako pravilno definirati avatar svog idealnog klijenta
- Važnost i izgradnja dobre prisutnosti na društvenim mrežama i što ona podrazumijeva
- Izrada marketing strategije za društvene mreže
- Izrada content plana za društvene mreže
- Pisanje objava za društvene mreže - hook, naslov, razrada, CTA
Sadržajne cjeline
- Prodajni mindset – temelj za efikasnu prodaju
- Što kupce zanima – kako kvalitetno predstaviti proizvod ili uslugu
- Kako definirati ciljanu publiku i avatar svog idealnog klijenta
- Kako iskoristiti moć društvenih mreža za rast vašeg poslovanja
- Od ideje do akcije: Kako planirati i provoditi marketinške kampanje na društvenim mrežama
- Savjeti i trikovi za kreiranje plana (i) sadržaja na društvenim mrežama
- Naslov, sadržaj i poziv na akciju: Tajne efikasnih objava
Ciljana publika
- Poduzetnici i vlasnici malih biznisa
- Samozaposleni
- Poduzetnici početnici
- Budući poduzetnici
- Prodajni savjetnici u direktnoj prodaji i MLM-u
- Svi koji žele naučiti ili usavršiti prodajne i marketinške vještine