O edukaciji
Svjesno ili nesvjesno, sami sebi neprestano postavljamo ciljeve. Bilo da se radi o odlasku u dućan i postizanju “moram si kupiti novu spužvicu za pranje suđa”, ili se radi o nečem ozbiljnom tipa “moram si naći novi posao, nemrem više ovako”. Ovaj put ste čvrsto odlučili promijeniti nešto, no Vaši napori, ako i postoje, obično se izgube nakon 2-3 dana među hrpom svakodnevnih obaveza.
U prvom dijelu radionice proći ćemo standardan set alata koji nam mogu pomoći. Uglavnom se radi o jednostavnim tehnikama i trikovima s podlogom u psihologiji.
U drugom dijelu ćemo se konkretnije pozabaviti Vašim ciljevima. Popričat ćemo o mogućim poteškoćama koje bi nas mogle snaći pri ostvarivanju cilja, kao što su pad motivacije ili izostanak akcije. Poseban fokus stavit ćemo na rješenje problema vezanih uz motivaciju.
Tijekom radionice svaki sudionik razrađuje svoj cilj, pa je potrebno doći s idejom rezultata ili ciljem kojeg žele postići.
Nećemo lagati, Vaši ciljevi se neće sami od sebe ostvariti nakon radionice. No, barem ćete baratati s malo više alata pomoću kojih možete zaobići Vaš standardni set isprika.
Što ćete naučiti?
- Kako pravilno postavljati ciljeve
- Kako biti efektivniji u ostvarivanju ciljeva
- Metodologiju 5 koraka do cilja
- Što napraviti kada zapne
- Alati za rješavanje motivacijskih problema
Sadržajne cjeline
Radionica je interaktivna i zamišljena je tako da svaki polaznik na vlastitom primjeru primjenjuje alate i metode koje istražujemo. Aktivno sudjelovanje povećava šanse da nakon radionice primjenite naučeno (nisam to izmislio jer zvuči lijepo, nego to tvrde znanstvena istraživanja).
Polaznici bi, idealno, trebali doći s idejom rezultata ili cilja kojeg žele postići.
- uvodna diskusija - zašto su ciljevi bitni
- praktični zadatak - provedba vlastitog cilja kroz SMART filter
- praktični zadatak - dijeljenje cilja na male i lako izvršive korake
- metodologija - 5 koraka do cilja
- diskusija - što kada zapnemo? moguće poteškoće i rješenja, primjeri
- praktični zadatak - faktori koji djeluju na motivaciju
- pitanja - otvorena pitanja i odgovori
Ciljana publika
- Osobe koje žele biti efektivnije u ostvarivanju svojih ciljeva
- Osobe koje ne znaju kako se približiti svom cilju
- Osobe koje ne znaju definirati svoj cilj
- Osobe koje imaju ideju što žele a ne znaju kako se pokrenuti