O edukaciji
Svjesno ili nesvjesno, sami sebi neprestano postavljamo ciljeve. Bilo da se radi o odlasku u dućan i postizanju “moram si kupiti novu spužvicu za pranje suđa”, ili se radi o nečem ozbiljnom tipa “moram si naći novi posao, nemrem više ovako”. Ovaj put ste čvrsto odlučili promijeniti nešto, no Vaši napori, ako i postoje, obično se izgube nakon 2-3 dana među hrpom svakodnevnih obaveza.
U prvom dijelu radionice proći ćemo standardan set alata koji nam mogu pomoći. Uglavnom se radi o jednostavnim tehnikama i trikovima s podlogom u psihologiji.
U drugom dijelu ćemo se konkretnije pozabaviti Vašim ciljevima. Popričat ćemo o mogućim poteškoćama koje bi nas mogle snaći pri ostvarivanju cilja, kao što su pad motivacije ili izostanak akcije.
Tijekom radionice svaki sudionik razrađuje svoj cilj, pa je potrebno doći s idejom rezultata ili ciljem kojeg žele postići.
Nećemo lagati, Vaši ciljevi se neće sami od sebe ostvariti nakon radionice. No, barem ćete baratati s malo više alata pomoću kojih možete zaobići Vaš standardni set isprika.
Što ćete naučiti?
- Kako pravilno postavljati ciljeve
- Kako biti efektivniji u ostvarivanju ciljeva
- Metodologiju 5 koraka do cilja
- Što napraviti kada zapne
Sadržajne cjeline
Radionica je interaktivna i zamišljena je tako da svaki polaznik na vlastitom primjeru primjenjuje alate i metode koje istražujemo. Aktivno sudjelovanje povećava šanse da nakon radionice primjenite naučeno (nisam to izmislio jer zvuči lijepo, nego to tvrde znanstvena istraživanja).
Polaznici bi, idealno, trebali doći s idejom rezultata ili cilja kojeg žele postići.
- Zašto su nam bitni ciljevi - uvodna diskusija
- SMART postavljanje ciljeva - provedba vlastitog cilja kroz SMART filter, praktični zadatak
- Mali koraci, i još manji koraci - komadanje cilja na dovoljno male, lako izvršive korake, praktični zadatak
- U 5 koraka do cilja - usvajanje metodologije
- Što kada zapnemo - diskusija o mogućim poteškoćama i njihovim rješenjima, primjeri iz osobne prakse
- Pitanja - vrijeme za otvorena pitanja i probleme te trikovi za njihovo rješavanje
Ciljana publika
- Osobe koje žele biti efektivnije u ostvarivanju svojih ciljeva
- Osobe koje ne znaju kako se približiti svom cilju
- Osobe koje ne znaju definirati svoj cilj
- Osobe koje imaju ideju što žele a ne znaju kako se pokrenuti