Radionica

Predstavi se nepripremljen/a


Praktična radionica, bez snimke, je sigurno okruženje za učenje kroz primjere i iskrene komentare i dobronamjerne sugestije.

Svaki polaznik će dobiti priliku da se predstavi, prezentira svoj rad i odgovori na pitanja bez pripreme, te se snađe u realnoj situaciji komunikacije sa nepoznatim kontaktima, novim klijentima ili odgovarajući na nova pitanja.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Predstavi se nepripremljen/a

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

I iskusni poduzetnici ponekad osjećaju knedlu u grlu kad se nepripremljeni trebaju predstaviti novim klijentima ili poslovnim kontaktima.

Takva trema je sasvim normalna, pogotovo na početku, i javlja se zbog odgovornosti, ali i - bojimo se odbijanja, nismo uvijek sto posto sigurni u sebe, a često nas muči i to što će drugi misliti o nama.

Koliko god se pripremamo, uvijek će postojati šansa da se nađemo u situaciji kad nam poslovne prilike ovise o sposobnosti da ukratko, jasno i bez posebne pripreme pružimo klijentima, partnerima ili investitorima ključne informacije o sebi i onome što radimo.

Na ovoj radionici, bez snimke, vježbamo kako se predstaviti - nepripremljeni.

Je li ovakva radionica za vas?

Ako ste ikad propustili priliku jer niste znali kako se predstaviti, ova radionica je za vas. Ako bar ponekad osjećate tremu kad treba razgovarati s novim ili potencijalnim klijentima, niste jedini i niste sami.

U ovoj interaktivnoj radionici zajedno ćemo:

  • Vježbati predstavljanje u sigurnom okruženju
  • Naučiti kako preoblikovati prodajni razgovor u prirodnu konverzaciju
  • Isprobati različite načine odgovaranja na izazovna pitanja
  • Dobiti konkretne povratne informacije i savjete

Zašto ova radionica?

Mnogi poduzetnici izbjegavaju nove poslovne prilike jer se boje neuspjeha ili odbijanja. Neki se osjećaju neugodno kad trebaju "prodavati", drugi brinu da ih potencijalni klijenti neće shvatiti ozbiljno. Posljedica? Propuštene prilike i sporiji rast poslovanja.

Istraživanja potvrđuju da čak 89% poduzetnika osjeća da previše vremena troši na komunikaciju s pojedinim klijentima, što značajno utječe na njihovu produktivnost i energiju. Još više zabrinjava podatak da je 84% poduzetnika doživjelo da ih potencijalni klijenti u potpunosti ignoriraju nakon značajnog vremena uloženog u pregovore. A kad preračunamo sve propuštene prilike i izgubljeno vrijeme, loša komunikacija može koštati i do 5.000 EUR po zaposleniku godišnje. Ovi brojevi jasno pokazuju - ulaganje u komunikacijske vještine nije luksuz, već nužna poslovna investicija.

Što ćete dobiti?

  1. Praktične tehnike za samopouzdano predstavljanje
  2. Strategije za pretvaranje straha u konstruktivnu energiju
  3. Priliku za vježbanje u maloj grupi uz mentorstvo
  4. Konkretne alate koje možeš odmah početi koristiti

Format radionice:

Online: 90 minuta interaktivne vježbe putem Zooma

Za koga je radionica?

Za poduzetnike koji žele:

  • Prirodnije komunicirati s potencijalnim klijentima
  • Prevladati tremu kod poslovnog predstavljanja
  • Razviti autentičan pristup u prodajnim razgovorima

Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje komunikacijskog procesa i nejčešćih pogrešaka
  • Alati za vježbu samopouzdanja i pripremu efektnog predstavljanaj
  • Vježba na stvarnim slučajevima i vlastitim primjerima

Sadržajne cjeline

  1. UVOD: Koliko je značajan prvi dojam i zašto osjećamo nelagodu
  2. PRIMJERI: Komentar stvarnih primjera i učenje na konkretnim slučajevima
  3. VJEŽBA: Predstavljanje, komentari i uzajamni feedback među polaznicima

Ciljana publika

  • Poduzetnici - početnici kojima je predstavljanje potrebno za razvoj ideje i poslovanja
  • Stručnjaci i konzultanti, koji ne žele propustiti poslovne prilike
  • Iskusni stručnjaci i poduzetnici koji žele bolje koristiti prilike i događaje


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine.

Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija.

Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće.

Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?