O edukaciji
Interaktivna radionica kroz koju ćete naučiti kako komunicirati u skladu svojih vrijednosti. Koliko je važno postaviti granice u komunikaciji i pravilno upravljati emocijama. Krajnji cilj ove radionice je da se približite vlastitom stilu komunikacije.
Što ćete naučiti?
- Poslovna komunikacija
- Postavljanje granica
- Izgradnja vlastitog stila komunikacije
- Izgradnja odnosa
Sadržajne cjeline
Teme su okvirne te je moguća prilagodba ovisno o potrebama polaznika. Sva pitanja i aktivno sudjelovanje je dobrodošlo.
- Kako izgraditi odnose s klijentima i suradnicima
- Kako postaviti granice u komunikaciji prema drugima
- Što utječe na naš komunikacijski stil i kako ga izgraditi
Radionica je interaktivna te polaznici imaju priliku sudjelovati u radionici svojim pitanjima i iskustvima na temelju kojih mogu dobiti povratno savjete i naučiti na temelju njih.
Ciljana publika
- Poduzetnici kojima je komunikacija osnovni alat u poslovanju s klijentima i suradnicima
- Zaposlenici koji svakodnevno u svom obavljanju posla koriste komunikacijske vještine
- Osobe koje žele bolje komunicirati i biti uspješnije u interakciji s drugim ljudima, a opet ostati svoje