Program

Prestanite slati besplatne ponude i naučite kako ih naplatiti

Samostalni poduzetnici i tvrtke svakodnevno su suočeni sa zahtjevima za slanje ponuda. Personalizirano mentorstvo pomoći će vam u uspostavljanju politike pristupa i procedura koje će jasno segmentirati ozbiljno zainteresirane za poslovnu suradnju od "sakupljača ponuda" i onih koji se pri odabiru izvođača vode isključivo kriterijem niže cijene.

  • Filip Zolota
Filip Zolota
Prestanite slati besplatne ponude i naučite kako ih naplatiti

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Održavanje brojnih sastanaka i slanje opsežnih ponuda u visokom postotku slučajeva rezultira trošenjem resursa, bez postizanja željenih rezultata. Vrijeme je da počnete poštovati svoje vrijeme i prestanete slati brojne ponude.

Politika "bez besplatnih ponuda” uspostavlja i optimizira vaš prodajni proces, ubrzava i povećava vjerojatnost konverzije i filtrira one koji nisu vaši stvarni kupci. Naučite kako ispravno i profesionalno pristupiti izradi ponuda i pritom biti adekvatno plaćeni za svoje znanje.


Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje i Implementacija poslovne politike "Bez besplatnih ponuda"
  • Uspostava standardne operativne procedure u prodajnom procesu
  • Brza i efikasna segmentacija kupaca
  • Optimizacija prodajnog procesa
  • Upravljanje očekivanjima, prigovorima i dilemama u procesu prodaje
  • Upravljanje razgovorom o projektnom budžetu
  • Ušteda minimalno 50% financijskih i vremenskih resursa u procesu prodaje
  • Povećanje konverzije za minimalno 35%

Sadržajne cjeline

  1. Analiza zatečenog stanja i primarnih izazova u poslovanju
  2. Segmentacija tržišta i utvrđivanje ciljane publike
  3. Izrada standardne operativne procedure u prodajnom procesu
  4. Upravljanje očekivanjima, prigovorima i dilemama u procesu prodaje
  5. Uspostava financijskog okvira u formiranju ponuda

Ciljana publika

  • Samostalni poduzetnici koji žele povećati uspješnost dogovorenih poslova
  • Vlasnici tvrtki koje pružaju profesionalne usluge i žele optimizirati prodajni proces


Edukatori

Filip Zolota
Filip Zolota
Mentor i konzultant za value-based pricing, produktizaciju usluga i skaliranje poslovanja

Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša. Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja. Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?