Ova edukacija je dio serije: Naučite osoblje vašeg hotela ili ugostiteljskog objekta kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više)
- Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja
- Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge
O edukaciji
Kvaliteta usluge je sve važnija. Pri tome se ne misli isključivo na kvalitetu samog proizvoda (ili usluge) nego na cjelokupno iskustvo koje pružamo gostima.
U istraživanju "State of the connected customer" (Salesforce) 85% poslovnih i 79% privatnih klijenata se složilo s tvrdnjom: "Iskustvo koje tvrtka pruža je jednako važno kao i njezini proizvodi i usluge."
Dok se 67% poslovnih i 54% privatnih klijenata složilo s tvrdnjom: "Očekujem od kompanija da predvide moje potrebe."
Hotelskim i ugostiteljskim jezikom to znači da nije samo do dizajna interijera, brendiranih šampona i sapuna u kupaonici, ukusne hrane, lijepe i čiste sobe ili odlične masaže u wellnessu.
Sve je to odlično i potrebno i kvaliteta proizvoda mora postojati. No, mislite li da će se gost vratiti kod vas ako ste sve to imali, ali:
- je vaš konobar gosta poslužio bez emocija, samo "tehnički"
- vaše osoblje je samo odrađivalo ono što mora bez iskrene pažnje posvećene gostima
- vaše osoblje se nije potrudilo (ili ne zna da bi na to trebali obraćati pažnju) prepoznati situacije kad su mogli gostima pružiti trenutke oduševljenja
- u vašoj tvrtki (hotelu, ugostiteljskom objektu) "above and beyond" je samo fraza koju ste negdje čuli ili pročitali, ali se ne primjenjuje. Ili se to očekuje samo od zaposlenika u direktnom kontaktu s gostima s time da bi oni sami trebali shvatiti da je u hospitality industriji taj stav iznimno važan.
Na ovoj interaktivnoj edukaciji saznati ćete na što je važno obratiti pažnju kako bi cijeli tim bio svjestan važnosti cjelokupne kvalitete usluge kao i sugestije kako ih više angažirati i osvijestiti o tome.
Što ćete naučiti?
- Što sve podrazumijeva kvalitetna usluga
- Što su trenutci istine i kakvi sve mogu biti
- Sugestije kako podići svjesnost o važnosti kvalitetne usluge kod zaposlenika
- Kako izbjeći neželjenu reakciju zaposlenika prema gostu koji ima primjedbu
- Zanimljive informacije o ljubaznosti
Sadržajne cjeline
- Uvod o kvaliteti usluge i što se sve više traži da bi usluga bila kvalitetna
- Trenutci istine: što su i kakvi mogu biti?
- Elementi odlične usluge
- Tim kao osnova kvalitetne usluge
- Zanimljive informacije o ljubaznosti
Ciljana publika
- Vlasnici i menadžeri hotela i ugostiteljskih objekata koji se žele istaknuti od konkurencije odličnom kvalitetom usluge I povećati prihode
- HR menadžeri u hotelima i hotelskim kućama koji su svjesni nedostatka kvalitete i profesionalnosti kod radne snage u segmentu odnosa prema gostima, te su u potrazi za rješenjima
- Voditelji timova i odjela unutar hotela i ugostiteljskih objekata koji žele da baš njihov odjel ima odlične recenzije gostiju i povećane rezultate prodaje