Ova edukacija je dio serije: Naučite osoblje vašeg hotela ili ugostiteljskog objekta kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više)
- Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja
- Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge
O edukaciji
Cilj svake kompanije je zadržati postojeće goste ili kupce i privući nove. Ako ima gostiju ima i prihoda. I obrnuto.
Stoga je važno znati kako oduševiti goste. Jer želite da se vrate u Vaš hotel i preporučuju ga drugima, zar ne?
Je li gost oduševljen kada ga konobar posluži na tehnički savršeno ispravan način, ali bez emocija? Ili s "baš me briga" stavom? Hoće li se gost vratiti u Vaš hotel i preporučivati ga drugima samo zbog tehnički ispravne usluge?
Odgovor znate i sami.
Za rad u hospitality industriji, osim tehničkih vještina, potrebno je imati i service mindset - uslužni način razmišljanja.
Saznajte što je service mindset i kako ga prenijeti u vašu organizaciju i u vaše timove.
Što ćete naučiti?
- Što je uslužni način razmišljanja (service mindset)?
- Elementi uslužnog načina razmišljanja i ideje kako ga implementirati u timove
- Gdje se primjenjuje service mindset?
- Kako jezik u kompaniji (hotelu, restoranu, objektu) utječe na uslužnost?
- Kako sve spomenuto utječe na rezultate (prihode, recenzije, oduševljenje gostiju, zadovoljstvo zaposlenika)?
Sadržajne cjeline
- Što je uslužni način razmišljanja (service mindset)? Kratki osvrt.
- Elementi uslužnog načina razmišljanja i ideje kako ga implementirati u timove
- Service mindset unutar kompanije
- Važnost jezika koji se koristi u kompaniji i njegov utjecaj na uslužnost, način razmišljanja i radnu atmosferu
- Kako sve spomenuto utječe na prihode, recenzije, oduševljenje gostiju i zadovoljstvo zaposlenika?
Ciljana publika
- Vlasnici i menadžeri hotela i ugostiteljskih objekata koji se žele istaknuti od konkurencije odličnom kvalitetom usluge I povećati prihode
- HR menadžeri u hotelima i hotelskim kućama koji su svjesni nedostatka kvalitete i profesionalnosti kod radne snage u segmentu odnosa prema gostima, te su u potrazi za rješenjima
- Voditelji timova i odjela unutar hotela i ugostiteljskih objekata koji žele da baš njihov odjel ima odlične recenzije gostiju i (ako je primjenjivo) povećane rezultate prodaje