Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Webinar

Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja

Gubite li na prodaji zbog nedostatka uslužnih vještina u timu? Želite li povećati broj recenzija s pet zvjezdica i istaknuti se od konkurencije? Postići stabilnije prihode povećanjem broja stalnih i lojalnih gostiju?
Jeste li znali da se samo 1 od 26 klijenata žali na mjestu gdje je bio nezadovoljan? Ostali pričaju drugima - više od pet puta! Da bi oduševili svoje goste, potreban je uslužni način razmišljanja - service mindset. Usvojite ga i naučite kako ga prenijeti na svoj tim.

  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

Ova edukacija je dio serije: Naučite osoblje vašeg hotela ili ugostiteljskog objekta kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više)

  1. Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja
  2. Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge

O edukaciji

Cilj svake kompanije je zadržati postojeće goste ili kupce i privući nove. Ako ima gostiju ima i prihoda. I obrnuto.

Stoga je važno znati kako oduševiti goste. Jer želite da se vrate u Vaš hotel i preporučuju ga drugima, zar ne?

Je li gost oduševljen kada ga konobar posluži na tehnički savršeno ispravan način, ali bez emocija? Ili s "baš me briga" stavom? Hoće li se gost vratiti u Vaš hotel i preporučivati ga drugima samo zbog tehnički ispravne usluge?

Odgovor znate i sami.

Za rad u hospitality industriji, osim tehničkih vještina, potrebno je imati i service mindset - uslužni način razmišljanja.

Saznajte što je service mindset i kako ga prenijeti u vašu organizaciju i u vaše timove.

Što ćete naučiti?

  • Što je uslužni način razmišljanja (service mindset)?
  • Elementi uslužnog načina razmišljanja i ideje kako ga implementirati u timove
  • Gdje se primjenjuje service mindset?
  • Kako jezik u kompaniji (hotelu, restoranu, objektu) utječe na uslužnost?
  • Kako sve spomenuto utječe na rezultate (prihode, recenzije, oduševljenje gostiju, zadovoljstvo zaposlenika)?

Sadržajne cjeline

  1. Što je uslužni način razmišljanja (service mindset)? Kratki osvrt.
  2. Elementi uslužnog načina razmišljanja i ideje kako ga implementirati u timove
  3. Service mindset unutar kompanije
  4. Važnost jezika koji se koristi u kompaniji i njegov utjecaj na uslužnost, način razmišljanja i radnu atmosferu
  5. Kako sve spomenuto utječe na prihode, recenzije, oduševljenje gostiju i zadovoljstvo zaposlenika?

Ciljana publika

  • Vlasnici i menadžeri hotela i ugostiteljskih objekata koji se žele istaknuti od konkurencije odličnom kvalitetom usluge I povećati prihode
  • HR menadžeri u hotelima i hotelskim kućama koji su svjesni nedostatka kvalitete i profesionalnosti kod radne snage u segmentu odnosa prema gostima, te su u potrazi za rješenjima
  • Voditelji timova i odjela unutar hotela i ugostiteljskih objekata koji žele da baš njihov odjel ima odlične recenzije gostiju i (ako je primjenjivo) povećane rezultate prodaje



Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima.
Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela.
Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata.
Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije.
Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Iva Tadić

Odlična edukacija za sve koji žele zadovoljne goste koji će im se vraćati! Zanimljivo, primjenjivo i korisno.