O edukaciji
Dok se nitko ne žali - dobro je!
No, je li tome uistinu tako?
Kako biste bili sigurni da je vaše poslovanje na ispravnom putu pravo je vrijeme da zatražite feedback svojih korisnika!
Maknite strah od odgovora koji ćete dobiti jednom zauvijek!
U samo 2 sata imat ćete gotovo feedback form - prilagođen korisnicima vaših usluga koji odmah možete iskoristiti u svom poslovanju!
Saznajte kako pitati prava pitanja svoje korisnike i zašto feedback form mora imati određenu dužinu!
Što ćete naučiti?
- Gotov feedback form koji ćete odmah moći poslati svojim klijentima
- Znati izabrati najbolji način prikupljanja informacija od klijenata
Sadržajne cjeline
Feedback je moć alat koji nam pomaže naše poslovanje učiniti boljim.
Ali....treba ga zatražiti u pravo vrijeme i na ispravan način!
Iako smo svi upoznati time da povratne informacije naših klijenata ne štete, nego koriste, rijetko ih tražimo - zbog straha, nelagode ili uvjerenja da je sve savršeno!
Ova će vam radionica pomoći da pružite korisnicima ono što od vas očekuju!
- Feedback i ja = kako postati prijatelj s feedbackom
- Kako i kada zatražiti feedback
- Kreiranje feedback forme = upoznajmo alate koji nam mogu pomoći i izradimo feedback formu
Ciljana publika
- Svi koji ne mogu pobijediti strah od traženja feedbacka
- Mikro i mali poduzetnici koji pružaju usluge ili prodaju proizvode i ne znaju kako zatražiti feedback
- Svima koji žele pružiti više i bolje svojim korisnicima
Radionica je interaktivna i sadrži dio u kojem se od vas očekuje rad!