O edukaciji
Želite vašim korisnicima pružiti nezaboravno korisničko iskustvo, to jest novu i drukčiju vrijednost? Ne znate kako ulagati u korisničko iskustvo na ispravan način?
Ova radionica prilika je da se pod vodstvom stručnjakinje za korisničko iskustvo stavite u cipele vašeg kupca. Zajednički ćemo kreirati mogućnosti i ideje koje će vam pomoći da se približite svojim novim i postojećim klijentima.
Što ćete naučiti?
- U što se isplati investirati kad je u pitanju korisničko iskustvo
- Kako sami izraditi mapu korisničkog iskustva
- Kako prilagoditi ton komunikacije vašim korisnicima
- Kako gledati i razmišljati iz cipela vaših vlastitih korisnika
- Otkrit ćete CX svijet iz drukčije perspektive – one koja vas ističe iz mase
Sadržajne cjeline
- [INTRO POZIV] Upoznajemo se na online pozivu u trajanju od 45 minuta i zakazujemo termine radionice
- [ANALIZA POSLOVANJA] Pregledavamo vašu kompletnu ponudu, web stranice, društvene mreže i procese komunikacije s kupcima radi identificiranja mjesta i načina za poboljšanje
- [ANALIZA OBRAZACA] Analiziramo obrasce (upitnike, feedback forme) te komentare korisnika te vas upućujemo kako odgovoriti na njih; izrađujemo šprance maila/odgovora koji se šalju korisnicima
- [PRAKTIČAN RAD] Kroz 7 online poziva fokusiramo se na izgradnju korisničkog iskustva prema vašoj djelatnosti
- [IZRADA PROJEKTA] Izrađujemo cjelokupan Customer Experience projekt kreiran po vašim potrebama i željama
Nakon izrade projekta dobivate podršku u periodu od 30 dana od završetka radionice.
Možete se javiti za sva pitanja, nedoumice ili ideje koje vam se tada pojave.
Tempo se određuje prema vašim mogućnostima.
Termine dogovaramo ovisno o vašim i mojim slobodnim terminima (jutarnji ili večernji).
Ciljana publika
- Vlasnici i direktori mikro i malih poduzeća koja nude proizvode ili usluge
Od vas se očekuje: prisustvo na zakazanim terminima, spremnost na učenje, aktivno sudjelovanje u zadacima i otvorenost u komunikaciji (ne sramite se pitati sve što vas zanima).