Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Predavanje

Razvoj zaposlenika za mikro i male poduzetnike: što i kako započeti te kako ustrajati

S ljudima je izazovno raditi i uskladiti njih, sebe i malu tvrtku koja raste ili se to planira.

Kada ne znamo da ne znamo - najopasnije je!

Jer rezultira konfliktima , bolovanjima, otkazima ugovora...

S ljudima je najljepše surađivati kada se međusobno upoznamo, podržavamo kao ljudi i profesionalci, kada uskladimo da razvoj ljudi ide istim putem kao i rast tvrtke.

Kako to uspostaviti i održati kroz razvojne HR prakse prolazimo na edukaciji uz primjere...

Zajedno :)

  • Andreja Bakula
Andreja Bakula
Razvoj zaposlenika za mikro i male poduzetnike:  što  i kako započeti te kako ustrajati

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Interaktivnom edukacijom u trajanju od 150 minuta pokrit ćemo primjenu razvojnih praksi u tvrtkama, s naglaskom na specifičnosti ovisno o potrebama polaznika (komuniciram prije održavanja edukacije sa svima)

  1. Što je pravi razvoj zaposlenika i zašto je bitno da ne ostane na papiru
  2. Kako ćete isplanirati i provesti razvojne aktivnosti, tko je sve uključen i od kada
  3. Kako ćete pripremiti i provesti razvojni intervju uz potrebnu dinamiku tijekom godine
  4. Kako ćete poticati ljude na razvojne aktivnosti svojim ponašanjem i primjenom feedbacka

Sve kategorije polaznika u cijeni edukacije dobivaju 3 termina (30 minutnih) follow up HR konzultacija

Što ćete naučiti?

  • Razumjet ćete što je pravi razvoj zaposlenika i kako je povezan s ostalim HR praksama
  • Razumjet ćete važnost primjene feedbacka u razvoju zaposlenika uz prateći predložak za primjenu
  • Razumjet ćete što je razvojni intervju uz prateći tailor made predložak za primjenu u praksi
  • Razumjet ćete i znati primijeniti hodogram aktivnosti razvoja zaposlenika s pod-aktivnostima u praksi

Sadržajne cjeline

Kroz 4 sadržajne cjeline opisano je ono što prolazimo

u 2,5 sata edukacije s primjerima i

min. 3 predloška za rad.

To ćete imati priliku posložiti sa mnom,

kroz 3 dodatna termina HR konzultacija (po cca 30 minuta),

kada u praksi krenete s primjenom! :)

  1. Što je pravi razvoj zaposlenika i kako je povezan s ostalim HR praksama - primjeri
  2. Kako pripremiti i provesti hodogram aktivnosti razvoja zaposlenika (što, kako i kada) - 1 predložak za rad
  3. Kako i kada pripremiti i provesti razvojni intervju - 1 predložak za rad
  4. Kako i kada poticati kroz primjenu feedbacka zaposlenike da se uključe i ustraju u razvojnim praksama - 1 predložak za rad

Razvijajmo se zajedno i neka vam poslovanje raste skupa s ljudima!

Ciljana publika

  • Mikro/mali poduzetnici koji rastu /planiraju rast u narednih 6 mjeseci
  • Samo-zaposleni koji planiraju prva zapošljavanja
  • Osobe nove u HR području u tvrtkama - koje žele posložiti ono što znaju kroz praktične primjere i predloške za daljnji rad + opis njihove situacije
  • Novi voditelji/team leadovi koji znaju osnove u radu s ljudima ali žele dodatno praktično saznati da bi primjenili
  • HR entuzijasti koji opasno razmišljaju o promjeni svoje karijere u u HR područje

Sve kategorije polaznika u cijeni edukacije dobivaju min. 3 predloška za rad i

3 termina (30 minutnih) follow up HR konzultacija

Edukatori

Andreja Bakula
Andreja Bakula
mr.sc organizacije i menadžmenta / prof. psihologije

Nakon 29 godina intenzivnog rada sa ljudima i organizacijama u javnom i privatnom sektoru, preko 7.500 tisuća selekcijskih intervjua te konzultantskim angažmanima u svim područjima upravljanja i razvoja ljudskih potencijala te upravljanja EU projektima, Andreja Bakula je od 2022. godine vlasnica AB.PRO obrta za poslovne usluge.
Kao trenerica razvijala je programe i vodila edukacije iz upravljanja radnim učinkom, zapošljavanja, analize radnih mjesta, planiranja potreba izobrazbe, zbrinjavanja zaposlenih, strateškog upravljanja ljudskim potencijalima te upravljanja promjenama.
Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem organizacije i menadžmenta.
Ima istančan osjećaj za ljude i njihove potrebe te je usmjerena na isporuke brzih, kvalitetnih i primjenjivih poslovnih rješenja.

Više informacija o obrazovanju i iskustvu dostupno na Linkedin poslovnom profilu na poveznici: www.linkedin.com/in/andrejabakula

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?