O edukaciji
Recenzije se čitaju, nešto manje pišu. No daju nam odličan uvid prije odluke o kupnji proizvoda ili usluge. Iako subjektivne, potencijalnim kupcima olakšavaju izbor i jedan su od najvažnijih čimbenika korisničkog iskustva.
Koliko recenzija broji vaše poslovanje trenutno?
Ako imate strah od prikupljanja recenzija i/ili ne znate kako ih prikupiti vidimo se 26.09.2024. u 11:00h!
Što ćete naučiti?
- Utječu li recenzije na odluku o kupnji
- 5 razloga zašto su recenzije važne
- Kako potaknuti klijente da napišu recenziju
Sadržajne cjeline
Što koči poduzetnike da od svojih klijenata prikupe recenzije?
Čita li itko recenzije i jesu li stvarne?
Je li dovoljno napisati recenziju: "Odlično!"?
- Jesu li recenzije iskrene ili tek besmislene rečenice bez imalo smisla napisane od strane prijatelja i rodbine? Što korisnici očekuju od recenzije?
- 5 razloga zašto su recenzije važne i koju korist donose našim budućim klijentima!
- Dobra recenzija i kako ju zatražiti? Primjeri recenzija koje su dobre i korisne za kupce.
60 minuta bit će dovoljno da vas potakne da uzmete telefon ili krenete pisati email vašim klijentima i zatražite recenzije svojih usluga ili proizvoda. Zašto?
Jer su korisne za vaše buduće klijente i to govorim iz vlastitog iskustva!
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji nude proizvode ili usluge
- Oni koji se boje zatražiti recenzije
- Oni koji vjeruju da recenzije ne donose ništa dobro poslovanju