Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Webinar

Recenzije - moćan čimbenik (ne)uspješnog poslovanja

I sami čitate recenzije prije odlaska u restoran ili prilikom organizacije putovanja? No, nikako da skupite dovoljan broj recenzija koje će vaše poslovanje istaknuti i pomoći klijentima pri odabiru vaše usluge ili proizvoda?
Ovaj će vas webinar potaknuti da prikupite recenzije korisnika vaših usluga ili proizvoda i objavite ih javno već idući dan!

  • Klara Frančišković
Klara Frančišković
Recenzije - moćan čimbenik (ne)uspješnog poslovanja

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Recenzije se čitaju, nešto manje pišu. No daju nam odličan uvid prije odluke o kupnji proizvoda ili usluge. Iako subjektivne, potencijalnim kupcima olakšavaju izbor i jedan su od najvažnijih čimbenika korisničkog iskustva.

Koliko recenzija broji vaše poslovanje trenutno?

Ako imate strah od prikupljanja recenzija i/ili ne znate kako ih prikupiti vidimo se 26.09.2024. u 11:00h!

Što ćete naučiti?

  • Utječu li recenzije na odluku o kupnji
  • 5 razloga zašto su recenzije važne
  • Kako potaknuti klijente da napišu recenziju

Sadržajne cjeline

Što koči poduzetnike da od svojih klijenata prikupe recenzije?
Čita li itko recenzije i jesu li stvarne?
Je li dovoljno napisati recenziju: "Odlično!"?

  1. Jesu li recenzije iskrene ili tek besmislene rečenice bez imalo smisla napisane od strane prijatelja i rodbine? Što korisnici očekuju od recenzije?
  2. 5 razloga zašto su recenzije važne i koju korist donose našim budućim klijentima!
  3. Dobra recenzija i kako ju zatražiti? Primjeri recenzija koje su dobre i korisne za kupce.

60 minuta bit će dovoljno da vas potakne da uzmete telefon ili krenete pisati email vašim klijentima i zatražite recenzije svojih usluga ili proizvoda. Zašto?
Jer su korisne za vaše buduće klijente i to govorim iz vlastitog iskustva!

Ciljana publika

  • Mikro i mali poduzetnici koji nude proizvode ili usluge
  • Oni koji se boje zatražiti recenzije
  • Oni koji vjeruju da recenzije ne donose ništa dobro poslovanju


Edukatori

Klara Frančišković
Klara Frančišković
Virtual assistant | Customer experience consultant

Konzultantica za Customer experience, pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a meni prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Recenzije

5,0

2

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

2

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Željka Mohač

Vrlo korisna i opuštena edukacija :)
Klara nam je dala praktične savjete kako zatražiti recenzije i na nekoliko primjera pokazala dobre i loše prakse. Bilo je dovoljno vremena za pitanja i odgovore, što je važno jer polaznici imaju ponekad specifičnu situaciju u kojoj trebaju savjet. Ova edukacija može koristiti svim malim poduzetnicima koji teže većoj vidljivosti i boljem korisničkom iskustvu.

Edita Bandur

Recenzije su nam svima važne, i kao potrošačima i kao poduzetnicima. Klara daje korisne savjete o tome kako pristupiti prikupljanju recenzija, kako na njih odgovarati i općenito osvijestiti njihovu bitnost pri donošenju odluka. Također vas ohrabruje da primijenite naučeno i stručno odgovara na sva pitanja i nedoumice. Tople preporuke!