O edukaciji
Samo razmišljanje o poduzetništvo zna izazvati stres i strah od neuspjeha. Ako tomu dodamo još veliku dozu kreativnosti i nekoliko važnih, ali međusobno ne povezanih interesa, dobijemo kaos. E, pa kako bismo ga raščistili, pripremila sam ti:
- 5 snimljenih video lekcija (53 minute vrijednog video materijala, ali će ti trebati i do 3 tjedna da kvalitetno prođeš kroz sve lekcije)
- 60+ strana prateće radne bilježnice, u koju ćeš zapisati sve do čega dođeš
- Podržavajuća zajednica ljudi, u kojoj ima i iskusnih poduzetnika, koji će ti biti dodatna podrška, u tvojim prvim koracima poduzetničkog procesa
- Bonus materijale, koji će ti dodatno pomoći da se polako učiš organizacijskim procesima i planiranju (vrlo bitno za postizanje uspjeha u poduzetničkom svijetu)
Naša zajednica se gradi u zatvorenoj Facebook grupi, kojem ćeš dobiti pristup, a dostupna sam ti i putem emaila, za sve što želiš podijeliti direktno sa mnom.
Što ćete naučiti?
- Razumijevanje ideje - budući da pokrećeš nešto svoje, cilj nam je da što bolje shvaćaš svoje potrebe i želje.
- Poslovni model - s obzirom na interese i hobije, znat ćeš kako postaviti svoj model poslovanja.
- Definirani koraci - da se ne bi gubili u samim počecima, dobiti ćeš jasne korake za daljnji napredak i realizaciju.
- Izlazak iz zone komfora - ovo je vrlo često u poduzetništvu, stoga treniramo odmah u startu.
Sadržajne cjeline
Program je podijeljen u 5 modula, koji pokrivaju:
- Kako do što više ideja? - Ovaj video će ti pomoći da shvatiš svoje želje i potrebe, da bismo postavili zdrave temelje, za tvoje poduzetničko putovanje.
- Interes vs. hobi - Često nismo svjesni kakvi se poslovni modeli i prilike kriju iz jednih, a kakvi iz drugih, stoga ćemo napraviti razliku između ove dvije kategorije.
- Mapiranje 3 scenarija - Prije nego suzimo izbor na onu glavnu ideju, mapirati ćemo 3 koje zatim aktivno testiramo na tržištu.
- Razrada ideje - Nakon što smo probali biti u cipelama 3 različite persone, odlučit ćemo se za onu koja najviše odgovara tvom karakteru, te ju u potpunosti definiramo.
- Što kada imamo definiranu ideju? - Budući da ćeš sada imati najviše upitnika, odlučila sam ti posložiti sljedeće korake, za što efikasniju i bržu realizaciju tvoje ideje.
Kroz sve ovo prolaziš u miru vlastitog doma, u vremenskom okviru koji tebi odgovara. Jednom kupljen program ti je neograničeno dostupan.
Ciljana publika
- Kreativci, koji često imaju nekoliko ne jasnih ideja s čim krenuti u poduzetništvo, te im ne dostaje struktura i koraci.
- Svestrane osobe, kojima je teško odustati od različitih interesa, te ne znaju koji smjer bi bio najbolji za pokretanje nečeg svog.