O edukaciji
SKRATIONICA - radionica osnova vizualnog humora
Smijeh je jedan od najugodnijih načina da se upoznamo, povežemo i sporazumijemo. Osim što ublažava stres, otpušta napetost i podiže atmosferu, odličan je i kao uvod u razgovor u problem koji proizvod ili usluga rješava.
Dobro dođe i kad komuniciramo na društvenim mrežama, kao i u svim ostalim digitalnim situacijama u kojima nam je emotivni spektar izražavanja ograničen.
Na Skrationici ćete naučiti koristiti tri jednostavne tehnike memskog izražavanja: "facijalke", "dijagramke" i "poslovične premetalje". Sve tri su prikladne za brendirani tip memskih dosjetki, i pomoći će vam da uključite elemente humora u poslovnu komunikaciju.
Uz usvojenu tehniku, ostaje vam i Canva template s 15 editabilnih humorističnih obrazaca koji pale u širokoj lepezi situacija.
A kad se dojmovi slegnu, slijedi individualni follow up u trajanju od 30 minuta u terminu po dogovoru. Dobit ćete feedback na vaš prvi set memova, i savjet kako ga poboljšati.
Što ćete naučiti?
- osnove stvaranja vizualnih dosjetki
- praktičnu tehniku brzog i jednostavnog kreiranja vizualnog humora
- izraziti svoju ponudu u obliku memova
- oslanjati na tehniku, a ne trenutak inspracije
Sadržajne cjeline
- [ANALIZA] - Što su memovi? - Od kojih se elemenata sastoje? - Što ih čini zabavnim? - Kako se izrađuju?
- [PRAKTIČAN RAD] Element iz vaše ponude preformuliramo u tipove mema "FACIJALNA EKSPRESIJA"
- [PRAKTIČAN RAD] Preoblikujemo ga u tipove memaova "DIJAGRAMKA"
- [PRAKTIČAN RAD] Iskažemo kroz tipove humora "POSLOVIČNA PREMETALJKA"
- [PRAKTIČAN RAD] Koji alat za izradu mema odabrati? Prednosti (i mane) besplatnih online alata: ImgFlip - Canva - Chat GPT 4
- [REKAPITULACIJA] Blueprintovi za izradu "Facijalnih ekspresija", "Dijagramki" i "Poslovičnih premetaljki"
- [FOLLOW UP] Kad napravite prvi set svojim memova, dobit ćete povratnu informaciju + par savjeta kako ih poboljšati
Na kraju radionice znat ćete kako:
• koristiti tehniku izmišljanja i oblikovanja grafičkog humora
• modelirati svoje memove prema onima koji se sviđaju vašoj publici
• odabrati alate koji vam olakšavaju izradu memova
I naravno, ostaje vam Canva template s 15 špranci humora koje ćete ubuduće samostalno koristiti!
Ciljana publika
- Samozaposleni koji žele prepoznatljivost graditi na šarmu i osjećaju za šalu
- Mikropoduzetnici kojima treba alat za ležernije i pristupačnije komuniciranje svojih usluga
- Pružatelji usluga koji u svoj arsenal žele dodati vještinu brzog i britkog vizualnog izražavanja
- Freelanceri kojima je potrebna treba brza i jednostavna tehnika kreiranja humora za prezentaciju svojih vještina
SKRATIONICA - Najbrži put za savladavanje vizualnog humora!