O edukaciji
Ovo nije još jedna edukacija koju ćete poslušati kad nađete vremena, nego zajednički kreativni rad koji donosi rezultate:
- Postajete svjesni šta možete promijeniti odmah, da bolje razumiju šta nudite, da vide kako radite i uvaže to što tražite.
- Zajedno definiramo šta znate, a šta tek treba saznati o javnosti kojoj se obraćate, potencijalnim idealnim kupcima i klijentima
- Dobijate smjernice o prioritetima za investiranje (novca, vremena i energije) kad se radi o marketingu i promociji u vašem konkretnom slučaju
- Dobijate desetine ideja koje odmah možete primijeniti na svom primjeru
- Povežete se sa drugim polaznicima i uzajamno testirate ideje bez velikog rizika
Što ćete naučiti?
- Dobijamo definiciju po čemu želimo da nas preporuče (jasnoća o pojmu branda, ponude i marketinškim principima (šta zapravo prodajemo?)
- Preciziramo kome se obraćamo (definicija ciljne javnosti, idealnog kupca ili klijenta)
- Zajedno kreiramo plan djelovanja ili kalendar aktivnosti i objava
- Razjašnjavamo logiku odlučivanja o povratu na investiciju u marketing i promociju
Sadržajne cjeline
Intenzivna praktična radionica izrade temeljnog plana marketinga .
- Uvod – po čemu želimo biti prepoznatljivi i zašto? Pozicioniranje na tržištu (4P marketinga)
- Šta zapravo prodajemo? Kako efektno predstaviti svoj brand i svoju ponudu?
- Gdje je i ko je naš idealni klijent ili kupac i zašto je to važno znati?
- Kako zadržati kontinuitet prisustva online? Šta objavljivati?
- Kako izbjeći najčešće greške? Kako odlučiti o prvim narednim koracima? Koliko investirati u marketing i promociju?
Ciljana publika
- Poduzetnicama koje nude kvalitetne proizvode i usluge i svjesne su da im kvalitetna komunikacija pomaže dosegnuti potencijalne kupce i klijente iojačati povjerenje sa postojećim klijentima
- Neprofitnim aktivistima koji žele “prodati” bitne ideje
- Studentima i početnicima u profesijama vezanim za online komunikacije i strategije digitalnih sadržaja