O edukaciji
Ovaj program je osmišljen kao niz od 4 radionice kroz koji će polaznici usvojiti nove komunikacijske alate. Kroz program će se raditi na sustavnom jačanju komunikacijskih kompetencija. Ciljevi programa su poboljšanje komunikacije, smanjenje nesporazuma i povećanje učinkovitosti, razvoj timske suradnje.
Želite li naučiti kako izbjeći ponavljanje jedne te iste stvari koja na kraju opet nije izvršena? Želite li da vaši zaposlenici i kolege u potpunosti odrade svoje zadatke u skladu s vašom uputom? Želite li izbjeći greške u obavljanju zadataka?
Što dobivate:
Jačanje komunikacijskih vještina i osobnih potencijala nužnih za uspješno poslovanje.
Komunikacijske alate za praktičnu primjenu u svakodnevnom radu s ciljem jačanja poslovanja.
Grupu podrške kroz koju ćete imati priliku povezivati se, dijeliti iskustva i ideje.
Zašto se prijaviti?
Potičem i omogućavam iskustveno učenje.
Pružam siguran prostor i potičem interaktivnost, iskreno izražavanje.
Zato što vrednujem zabavu, vaše vrijeme, povjerenje.
Što program uključuje?
4 radionice
20 sati iskustvenog učenja
materijale i zadatke
stručno vodstvo
1x individualno savjetovanje u trajanju od 1 h
potvrdu o sudjelovanju (program je dan na evaluaciju za bodovanje psihološkoj komori, komori socijalnih radnika, komori socijalnih pedagoga)
grupa podrške
Što ćete naučiti?
- Kako adekvatnom komunikacijom potaknuti suradnju.
- Kako adekvatno poticati efikasnost.
Sadržajne cjeline
Program se odvija kroz 4 radionice u trajanju od 5 sati, svaka dva tjedna.
- Osnove komunikacije koja povezuje - Interpretacija nasuprot opažanja - Osvještavanje i prepoznavanje unutarnjih pokretača - Kako uputiti molbu
- Povezivanje sa sobom - Kako zaustaviti negativni tok misli - Utjecaj misli na rad i odnose s kolegama - Kako s lakoćom napraviti poslovne aktivnosti koje ne volimo
- Djelovanje u konfliktu - Kako slušati ljutitog sugovornika - Kako uputiti konstruktivnu kritiku - Kako staviti fokus na rješenje - Kako reći i čuti NE
- Davanje feedbacka i prekidanje u komunikaciji - Kako dati feedback temeljen na situaciji ili riječima sugovornika - Strategije za prekidanje bez narušavanja komunikacije
Radionice se održavaju uživo, u našem prostoru (u Zagrebu) ili vašem prostoru ili online (ovisno o interesu), subotom u terminu od 10.00 do 15.00 sati.
Susreti počinju po popunjenju grupe.
Ciljana publika
- Menadžeri i voditelji timova koji žele smanjiti nesporazume i konflikte unutar vlastite organizacije.
- Zaposlenici koji žele zdraviju atmosferu u na radnom mjestu. Koji žele unaprijediti svoju komunikaciju.
- Menadžeri i voditelji u tvrtkama i institucijama koji žele povećati efektivnost rada.